Avatar billede abramovic Nybegynder
25. januar 2004 - 11:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af HP

hhtp://www.jeppepedersen.frac.dk , hvad syntes i om den, ved godt der ik er så meget men det kommer, til orientering er jeg kun 12 år, så gå lige ud fra det.
Avatar billede mjl Nybegynder
25. januar 2004 - 12:02 #1
Avatar billede mjl Nybegynder
25. januar 2004 - 12:03 #2
Når man tænker på, at du er 12 år gammel, så tror jeg du har en god fremtid for dig, inden for webdesign - din side er fin, og jeg ser frem til at se det færdige resultat...!

hilsen Conrad
Avatar billede voirsous Nybegynder
25. januar 2004 - 12:09 #3
som sådan er den jo fin nok. men
- jeg ville bruge mere tid på på teksten (font, størrelse, farve).
- peak counteren er malplaceret.
- post/mail billede i venstre hjørne, er irriterende, og minder mig om hjemmesider ano 97.
- har du set siden i en skærm med lavere opløsning ind din egen?

hvis du gerne vil arbejde videre med websider anbefaler jeg dig at se på selve kodningen, i stedet for at bruge et WYSIWYG-program.
www.html.dk
Avatar billede mjl Nybegynder
25. januar 2004 - 12:17 #4
Prøv evt. at hente hints herfra : http://www.cwd.dk/
Avatar billede lordhead Nybegynder
25. januar 2004 - 12:52 #5
Hej.

Jeg synes du har lavet en fin hjemmeside med masser af indhold.
Hvis man ser på min e hjemmesider da jeg var 12 år, ja ikke et kønt syn :)

Du har mange downloads og det ser interessant ud.
Prøv evt. med en anden skrifttype, fx. Verdana eller Arial.

Ellers så er det en fed hjemmeside. Keep up the good work :)

Hvis du evt. på et tidspunk vil tage skridtet videre, og vil programmere i HTML vil jeg anbefale at du går ind på www.html.dk de har mange gode tutorials og artikler om webdesign og html.

Hvis du fortsætter med at udvikle dine evner inden for webdesign, kan du om et år sagtens have en side som fx. www.alistapart.com/ (bare et ex. på en flot og enkel side)

/Rune
Avatar billede mjl Nybegynder
06. marts 2004 - 11:34 #6
Og så blev der ro - sover du stadig? :o)
Avatar billede mjl Nybegynder
07. marts 2004 - 12:22 #7
Tak - godt at det var "lordhead" der fik points!