Avatar billede cybergyf Nybegynder
25. januar 2004 - 11:28 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

At fjerne alternativ DNS-fejl-side

Hver gang jeg besøger en side, der ikke findes, eller hvor dele af den ikke findes stilles jeg videre til NavExcels søgeside istedet for den normale IE-fejlside "Siden kan ikke findes"... det er yderst irriterende, idet det er hele siden, der udskiftes med NavExcels hjemmeside, så stort set alle hjemmesider bliver ubrugelige (Det har taget mig 10 minutter at komme hertil på eksperten, for jeg skal hele tiden nå at trykke stop inden en af bannerannoncerne melder fejl og redelgere hele siden til NavExcel).

Hvad gør jeg for at fjerne denne alternative fejl-side?
Avatar billede arlet Juniormester
25. januar 2004 - 11:30 #1
Hent Spybot og Hijackthis her : www.arlet.dk/hjtanv.htm
Avatar billede cybergyf Nybegynder
25. januar 2004 - 11:59 #2
Det virkede... takker mange gange... vil du have nogle point, så send et svar!!
Avatar billede arlet Juniormester
25. januar 2004 - 12:01 #3
Skal jeg ikke tjekke den hijackthis log?
Avatar billede cybergyf Nybegynder
25. januar 2004 - 12:04 #4
Jo det må du meget gerne... den kommer her:

Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 12:04:47, on 25-01-2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\PROGRA~1\F-Secure\BackWeb\7681197\Program\SERVIC~1.EXE
C:\Programmer\F-Secure\Anti-Virus\fsgk32st.exe
C:\Programmer\F-Secure\Anti-Virus\FSGK32.EXE
C:\WINDOWS\System32\mgabg.exe
C:\Programmer\F-Secure\Anti-Virus\fssm32.exe
C:\Programmer\F-Secure\Common\FSMA32.EXE
C:\Programmer\F-Secure\BackWeb\7681197\Program\BackWeb-7681197.exe
C:\Programmer\F-Secure\Common\FSMB32.EXE
C:\Programmer\F-Secure\Common\FCH32.EXE
C:\Programmer\F-Secure\Common\FAMEH32.EXE
C:\Programmer\F-Secure\Common\FNRB32.EXE
C:\Programmer\F-Secure\Common\FIH32.EXE
C:\Programmer\F-Secure\Anti-Virus\fsav32.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\Winamp\Winampa.exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\WINDOWS\System32\DeltTray.exe
C:\WINDOWS\System32\PDesk\PDesk.exe
C:\Programmer\F-Secure\Common\FSM32.EXE
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\OUTLOOK.EXE
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\WINWORD.EXE
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\putty\putty.exe
C:\wincmd\WINCMD32.EXE
F:\system\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = 127.0.0.1
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Programmer\Winamp\Winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [DeltTray] DeltTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Matrox Powerdesk] C:\WINDOWS\System32\PDesk\PDesk.exe /Autolaunch
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Manager] "C:\Programmer\F-Secure\Common\FSM32.EXE" /splash
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsimilar.html
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/director/sw.cab
O16 - DPF: {6CB5E471-C305-11D3-99A8-000086395495} (Google Activate) - http://toolbar.google.com/data/da/big/1.1.62-big/GoogleNav.cab
O16 - DPF: {C81B5180-AFD1-41A3-97E1-99E8D254DB98} (CSS Web Installer Class) - http://scanner.virus112.com/cabs/cssweb.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {F6A56D95-A3A3-11D2-AC26-400000058481} (Danske e-Sec) - https://netbank.danskebank.dk/netbank/activex/DanskeSikker.cab
Avatar billede arlet Juniormester
25. januar 2004 - 12:08 #5
kigger den lige igennem
Avatar billede arlet Juniormester
25. januar 2004 - 12:10 #6
Der er ikke mere at komme efter, så den er ren..

For at beskytte dig mod snavs har jeg lavet en sikkerhedspakke,
som du kan hente her : www.arlet.dk/pakke.htm
Avatar billede cybergyf Nybegynder
25. januar 2004 - 12:14 #7
Takker... hav en fortsat god søndag...
Avatar billede arlet Juniormester
25. januar 2004 - 12:15 #8
velbekommen og ILM