Avatar billede voirsous Nybegynder
24. januar 2004 - 23:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Markedsføring af webkoncept

God aften,

jeg står med et næste færdigt udviklet koncept. Kort går det ud på at give fotografer et CMS system til en lille visitkort hjemmeside + galleri system.
Det specielle ved dette er i forhold til alm. CMS systemer:

- der behøves ikke .dk eller andet domæne.
- der behøves ikke webhotel.
- der behøves ikke udvikles et design.
- det er ikke en engangs udgift, men en løbene udgift på omkring 40 - 50 kr. pr måned.
- plads til 200billeder.

- brugeren har mulighed for at ændre forsiden, overskrift, kontakt siden, tilføje/slette billeder.

- admin modul, giver mulighed for at tjekke om der er kommet nye bestillinger, oprette en bruger når der er indbetalt penge, slette bruger, kundekartotek + alt det der høre med.

se også http://www.astrostar.dk/fotoCMS/forsiden/

Vil i anbefale et oprette et firma og blive moms-reg. ? Kommer det til at se mere seriøst ud?

Nu skulle det gerne markedsføres. Jeg vil ikke spilde de få penge på banner reklamer e.lign. Erfaring siger de ingen effekt giver.
Har overvejet at sende brev ud pr. alm mail. til alle de fotografer som tjener en del (dvs. lever af det)? Hvad siger i til det?
Har ikke penge til helside reklamer i blade e.lign. desværre

Ville også gerne høre fra folk der er interesseret i at samarbejde. Alt har interesse.

Vh. Casper
Avatar billede tt-dk Nybegynder
24. januar 2004 - 23:19 #1
du kan kontakte mig på th@2media.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. januar 2004 - 23:20 #2
Det vil klart se bedre ud med et firma end en alm. privatperson.

Du skal være opmærksom på at du kun må sende dette tilbud ud til fotografer der er reg. som firma, hvis de arbejder privat må du ikke sende dem en mail med reklame.
Avatar billede voirsous Nybegynder
24. januar 2004 - 23:26 #3
tt-dk mail sendt.

bacardil, kanon guldkorn. Er helt blank på sådane områder.
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. januar 2004 - 23:38 #4
Jeg vil foreslå at du henvender dig til site der arbejder indenfor dette område med brugere som kunne være interessante kunder for dig. At du tilbyder dem xx kr pr. salg abb.

Du kan også benytte www.permit-ads.com som giver dig banner-reklame, hvor du eks. kun betaler for hvergang en abb. tilmelder sig. Du skal dog indbetale min. 1000 kr til at starte med som de kan bruge hvis der skaffes abb.

Hvis du vil bruge metoden med at maile alle de kendte fotografer eller hvem du nu havde tænkt dig, så tror jeg det vi det ville være en ide med nogle proff. reklamefolk, det har jeg gode erfaringer med i hvertfald.

Ellers er det jo generelt svært at få sit produkt solgt uden at betale for reklame. Hvis man ikke har set noget lign. i DK før kunne det være du kunne hive fat i nogle af de store news site computerworld, eb.dk m.m. de skriver alligevel efterhånden om alt, så kunne det måske være interessant.

Tilmeldt dig div. søgemaskiner og lign.
Avatar billede voirsous Nybegynder
24. januar 2004 - 23:45 #5
Ja det første burde jo i princippet kun kunne skabe overskud.

ang. mail så er det noteret.

takker mange gange.
Avatar billede voirsous Nybegynder
23. marts 2004 - 17:28 #6
:) tak