Avatar billede DaneX Praktikant
24. januar 2004 - 10:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Prioritering i WinXP

Jeg ville høre, om der var nogen som helst måde i WinXP at få prioriterings systemet som var i Win2K...

Jeg spiller et MMORPG og hvis jeg dual logger det i WinXP, så lagger det ene pga WinXP's prioritering. Ellers hvis jeg kun kører 1 client så er alt andet pænt langsomt i WinXP mens der ingen problemer er i Win2K.

Er der måske evt. nogen der ved, om Win2003 bruger samme prioritering som WinXP eller om de måske har den samme som Win2K?
Avatar billede pwm Nybegynder
24. januar 2004 - 10:28 #1
altså mener du at man kan sætte prioriteten højere til nogle processer/programmer?
If so, så skal du bare ind i joblisten/taskmanager, og så klikke på processer.
Her kan du højreklikke på en proces og tildele den højere/lavere prioritet.
du kan også få det til at starte automatisk med højere prioritering, så du ikke hele tiden selv skal sætte det.
bare skriv noget lignende det her i destinationen for genvejn: %windir%\System32\CMD.EXE /C "Start /Abovenormal /B Terrat~1.exe
det er til min tv-tuner... den starter jeg altid med højere prioritet...
Avatar billede DaneX Praktikant
24. januar 2004 - 10:42 #2
Nej, jeg ved godt, hvordan man sætter programmers prioritering op eller nej.
Men det hjælper bare ikke på mit problem desværre.

Det fucker det tvært i mod helt op :)
Avatar billede DaneX Praktikant
24. januar 2004 - 10:43 #3
op eller NED selvf. :)
Avatar billede DaneX Praktikant
06. februar 2010 - 18:27 #4
Lukkes da jeg ikke fik et brugbart svar og jeg ikke længere spiller spillet.