Avatar billede chatmaster Nybegynder
24. januar 2001 - 15:05 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvad er *sS*

Hvad betyder *Ss*
Avatar billede teddy_boy Nybegynder
24. januar 2001 - 15:06 #1
Smiler sødt
Avatar billede chatmaster Nybegynder
24. januar 2001 - 15:07 #2
ok tak
Avatar billede hojben Novice
24. januar 2001 - 15:07 #3
36 sekunder efter?????????? Teddy boy dog!!!!!!  Chatmaster er lige blevet oprettet!!!!!
Avatar billede dr_scoop Nybegynder
24. januar 2001 - 15:08 #4
*S* Smiler
*SS* Smiler Sødt
*G* Griner

osv....

/Dr_Scoop
Avatar billede blood Nybegynder
24. januar 2001 - 15:08 #5
Hvordan kan du hede \"chatmaster\" uden at vide det??????
Og hvorfor opretter du dette spm i kategori: Webservere: Generelt
Avatar billede blood Nybegynder
24. januar 2001 - 15:09 #6
SNYD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
24. januar 2001 - 15:09 #7

Ja, der er folk der ikke har ære i livet
ADMIN!!!
Avatar billede hojben Novice
24. januar 2001 - 15:11 #8
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. januar 2001 - 15:45 #9
De bliver slettet nu, tak for underholdningen til snyderen, og velkommen igen når du kender reglerne!
24. januar 2001 - 15:51 #10
andreas_admin>>> Hvornår kommer det til at koste noget at blive oprettet på Eksperten??

I må da have tænk på hvordan man kan lave Eksperten så det ikke kan betale sig at snyde???

Jeg mener at have en løsning og jeg er intresseret i at føre en dialog med folkene bag eksperten, måtte disse være intresseret.

/def
cd@vestdata.dk