Avatar billede flyver23 Nybegynder
23. januar 2004 - 16:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Emule og Cybercity ADSL

Hej Eksperter. Jeg kan ikke få højt ID i min E-Mule. Jeg har forsøgt mange ting, men jeg får stadig denne fejl, når jeg starter mit program: 23-01-2004 16:24:44:
Fatal Fejl: Kunne ikke forbinde socket til port 4662
Fatal Fejl: Kunne ikke forbinde socket til port 4672 Når jeg tester min forbindelse fra E-Mules hjemmeside får jeg denne fejl: error/resest on ip 62.66.176.XX! Og resest er ikke en skrive fejl fra min side?? Jeg har koblet min Norton firewall fra, og den interne firewall i XP, har forsøgt at åbne port 4662 og 4672, i min ZyXEL 650R router. Hvilken IP skal man skrive her?? ER der andre der har Cybercity ADSL, hvor det virker??
Håber på noget god hjælp.
VH Flyver23
Avatar billede snowball Novice
23. januar 2004 - 17:08 #1
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/zyxel_650r/port_forwarding/

Du skal skrive din LAN IP - altså den IP din egen PC har. F.eks. 10.0.0.2

I "Start Port No." skriver du 4662 og i "End Port No." skriver du 4672 og som sagt din LAN IP i "IP Address". Så virker det. Som jeg har beskrevet det her, åbner du godt nok for lidt flere porte end der er brug for, men bruger til gengæld kun 1 NAT entry. Du kan også vælge at lave det som 2 NAT entries. Så skriver du bare det samme port nummer i både start og end port no.
Avatar billede flyver23 Nybegynder
23. januar 2004 - 17:20 #2
For Fan... da. Var det bare det. Jeg har hele tiden forsøgt mig med den IP, jeg har fået fra min internet udbyder!! Nu virker det.. 1000 tak.
Avatar billede snowball Novice
23. januar 2004 - 17:41 #3
Husk at lukke spørgsmålet :)
Avatar billede flyver23 Nybegynder
23. januar 2004 - 17:45 #4
OK, Sorry
Avatar billede tpd Nybegynder
23. januar 2004 - 20:58 #5
Jeg vil bare sige at du skal åbne alle portene også få noget firewall..
Avatar billede flyver23 Nybegynder
23. januar 2004 - 21:04 #6
Jeg har en firewall, og det virker fint med den aktiv, nu hvor routeren er konfigureret rigtigt. Routeren er kun sat til at åbne portene fra 4662 til 4672.