Avatar billede mister_fatman Nybegynder
22. januar 2004 - 17:27 Der er 6 kommentarer

Opsætning af gæstebog

Er der nogen der kan fortælle mig, sådan så jeg forstå det hvordan man sætter en gæstebog op, og hvor man finder en.
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
22. januar 2004 - 21:40 #1
Hvis du søger på google vil du finde masser af gæstebøger men de har alle, efter min mening, den ulempe at de er forbundet med en form for reklame. Hvis din udbyder tilbyder ASP er det ikke så svært at lave en selv. Og så har du også fornøjelsen af at lave den selv. PHP er selfølgelig også en mulighed.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
22. januar 2004 - 21:41 #2
kig evt. på www.design4u.dk hvis din udbyder understøtter php
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
23. januar 2004 - 09:16 #3
Du kan hente eksempler fra www.activerserverpages.dk f.eks. denne

http://activedeveloper.dk/aspdigital/studies/guestbook.asp

For at lave en gæstebog er det godt at kende til et serversprog f.eks. asp, som gør at du kan lave en dynamisk gæstebog.

Derfor er det godt at starte med at tage en dansk tutorial om asp på www.html.dk

En anden gæstebog med slet og ret funktion for admin finder du her.

http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=222

:-) karsten_larsen
Avatar billede abramovic Nybegynder
24. januar 2004 - 12:41 #4
jeg downloadet den fra design4u.dk, og gjort hvad der står men når jeg går ind på det sted den sku ligge står der bare siden kunne ikke vises.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
24. januar 2004 - 13:04 #5
Hvilken af gæstebøgerne har du downloadet

har du et link til din installering
Avatar billede abramovic Nybegynder
24. januar 2004 - 14:32 #6
virker nu, men skulle bare vente en times tid.