Avatar billede ymmot Nybegynder
21. januar 2004 - 20:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MP3 musik

Hej Carstenqp - besvar lige dette -
Når man har en Creative jukebox med 30 gb - model NX - og ilagt ca 6000 numre - er det så ikke lækkert at kunne høre dem spillet i Bilen - Derfor mit spørgsmål - og jeg finder en FM modulator som kan gøre det TAK
Avatar billede carstengp Nybegynder
21. januar 2004 - 21:09 #1
reference til spørgsmålet: http://www.eksperten.dk/spm/454709#rid4249200

Og selv tak, jeg har selv en Archos Jukeboks med 20GB, men jeg har nu aldrig fået taget mig sammen til at få sat en FM modulator i bilen :-)

Men held og lykke med projektet!

Og her er så det svar *S*
Avatar billede ymmot Nybegynder
21. januar 2004 - 21:10 #2
Håber du nu får point - og tak