Avatar billede tha_demon Nybegynder
23. januar 2001 - 17:51 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Nyt Design søges!

Hej jeg søger et nyt design til min hjemmeside!

Hjemmeside kategori : alt lige fra chat, sms og til en lille side om Counter-strike

Aldersgruppe: 10-16 år.

farver: #3399cc og sort #000000

Hjemmeside Navn : www.Nemuzz.Com

Ønsker du mere oplyning omkring siden så bare skriv løs.

-The demon-
Avatar billede repsac Nybegynder
23. januar 2001 - 17:59 #1
Tjaehh prøv at smutte forbi [http://www.keside.subnet.dk/eksperten/screenshot.jpg] og tag et kig ...
Avatar billede repsac Nybegynder
23. januar 2001 - 18:01 #2
Farverne er godt nok ikke multigo\'e, men det kan da ses ... hvis du er interesseret giver du bare besked ikk\' ... evt. mail --> ct@person.dk
Avatar billede vandhunden Nybegynder
23. januar 2001 - 18:07 #3
Undskyld, måske mangler jeg bare lidt respekt for den her slags spørgsmål, men er grunden til at man har en hjemmeside ikke at det er fedt selv at have lavet den?

-Og desuden bør den slags arbejde laves for penge og ikke point.
Avatar billede repsac Nybegynder
23. januar 2001 - 18:12 #4
=>Vandhunden: Du er en mand efter mit hoved ... du har ret ... derfor henviser jeg også bare til et design jeg er i gang med ...
Avatar billede vandhunden Nybegynder
23. januar 2001 - 20:06 #5
repsac > helt i orden, så er du også en mand efter mit hoved .o0:-)
Avatar billede zhatten Nybegynder
23. januar 2001 - 23:05 #6
må siden være i frames ?
Skal det være i \"kasser\" Altså små menuer på hver side af kassen med indhold ?
Skal det være alá eksperten.dk ?
Skal den have 2 menuer eller en top ?

Hvordan vil du have det ?

- Zhatten
Avatar billede emileej Nybegynder
24. januar 2001 - 09:13 #7
Jeg vil godt lave den!

Pris:
1)Dine 300 points
2)Mit logo på siten

Du kan kontakte mig på icq og mail (står under min profil)

E-)mil
http://www.whitehat.dk/emilshjemmeside/nyt
(stadigt under konstruktion)
Avatar billede emileej Nybegynder
24. januar 2001 - 09:13 #8
He he...
500 points er oxo ok ;)
Avatar billede emileej Nybegynder
24. januar 2001 - 09:14 #9
Chatten vil jeg dog ha\' penge for (tager tid) ;)
E-)mil
Avatar billede effex Nybegynder
24. januar 2001 - 09:20 #10
tag at kigge på www.cwd.dk der skulle nok hvis du vil have insp.
Avatar billede tha_demon Nybegynder
24. januar 2001 - 12:15 #11
Hvis i nu siger det så laver jeg det da bare selv.

-Tha Demon-
Avatar billede zhatten Nybegynder
24. januar 2001 - 13:01 #12
Jeg er villig til at hjælp, måske bliver det ikke total prof, men kom med et forslag hvordan du kunne tænke dig det skulle se ud.

- Zhatten
Avatar billede tha_demon Nybegynder
24. januar 2001 - 14:08 #13
Da jeg ikke syntes at nogen af designene er hen mod den stil jeg godt vil have lukker jeg hermed spørsmålet.

-Tha Demon-
Avatar billede zhatten Nybegynder
24. januar 2001 - 14:11 #14
du er jo ikke kommet med nogen forslag til hvordan det skal se ud :o( Vi har jo ingen mulighed for at lave det så...!

- Zhatten