Avatar billede daniel21 Nybegynder
19. januar 2004 - 13:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

komprimering af mpeg fil

Hej

jeg har brug for at få komprimeret nogle mpeg filer, så de fylder mindre. Dog skal formatet stadig være mpgeg

Hvilket program kan klare det? Helst freeware

Tak

Daniel
Avatar billede hansdam Nybegynder
19. januar 2004 - 13:20 #1
Transcode, Virtual Dub eller mencoder
Alle er freeware/opensource og kan hentes gratis (søg på Google)
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
19. januar 2004 - 13:29 #2
VirtualDub er godt til at komprimere, men ved ikke om det er muligt at komprimere i mpeg med det program, ellers er Tmpgenc også en god mulighed, med speciale i at lave mpeg.
Men vil råde dig til at tage et kig på siden her www.divx-digest.com
Avatar billede daniel21 Nybegynder
19. januar 2004 - 13:34 #3
tak
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
19. januar 2004 - 13:40 #4
Du er velkommen :)
Avatar billede norbert Nybegynder
19. januar 2004 - 13:41 #5
Du kan ikke komprimere mpeg-filer i virtual dub. Det kan du gøre i tmpgenc som spritusanta siger. Du kan også klippe i tmpgenc, hvis det er nok.
Norbert. :-))
Avatar billede bleze Nybegynder
19. januar 2004 - 17:05 #6