Avatar billede fear Nybegynder
23. januar 2001 - 13:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

vidersend hotmail!!

Hvordan sætter jeg min hotmail konto op, så den vidersender alle indgående mail til f.eks. min@min.dk
Avatar billede teddy_boy Nybegynder
23. januar 2001 - 13:45 #1
Det kan du ikke da hotmail tjener penge på dine besøg og hvis du sender dem vider til en pop3 midster de jo dine hits.

Teddy_Boy
Avatar billede mrcorex Nybegynder
23. januar 2001 - 13:58 #2
Det kan ikke lade sig gøre. Den eneste måde du kan gøre det på er at have en aktiv \"pop3\"-redirecter aktiv på din PC hele tiden. Serveren kan ikke gøre det i sig selv.

Du kan eventuelt se hvad snotware de har på http://www.winfiles.com

/CoRex
Avatar billede fear Nybegynder
23. januar 2001 - 14:07 #3
til corex: jeg forstår ikke helt hvad du mener med aktiv pop3 redirecter!!
Men kan det lade sig gøre hvis man har et webhotel!!
Avatar billede mrcorex Nybegynder
23. januar 2001 - 14:40 #4
Når jeg siger \"pop3\"-redirector er det et begreb som jeg bare har taget ud af luften. Jeg ved ikke om det eksisterer, det program. Men jeg kunne forestille mig at nogen har lavet sådan et program. Du kan jo få en \"pop3\"-notifier så hvorfor skulle man ikke kunne få en som checker om der er mail, derefter sender den videre til en anden email-adresse. Det eneste som jeg kan se er problemet er at programmet skal være aktiv hele tiden.

Eller bare en process som checker med et angivet interval om der er mail og derefter sender den videre til anden email-adresse. Jeg kunne godt forestille mig en Linux-nørd kunne lave et script som checker for email og derefter forward\'er de emails der måtte være.

/CoRex
Avatar billede doeleman Nybegynder
23. januar 2001 - 14:40 #5
Nej, heller ikke.

Du kan tilgengæld hente din post med Microsoft Outlook Express, som du kan hente gratis hos Microsoft.
Avatar billede doeleman Nybegynder
23. januar 2001 - 14:44 #6
corex >> Det ville kræve at Hotmail brugte POP3-konti, hvilket jeg ikke tror de gør. Outlook Express er vist den eneste løsning, hvis ikke du vil logge ind på Hotmail.
Avatar billede fear Nybegynder
23. januar 2001 - 15:03 #7
nu skriver I at outlook express er løsningen. hvad med alm. outlook, kan det ikke bruges???

Avatar billede mrcorex Nybegynder
23. januar 2001 - 15:39 #8
Jeg mener at man kan hente værktøjer til at hente mails hos winfiles.com hvor det også virker imod Hotmail. Men jeg er lidt i tvivl. Jeg ved godt at Hotmail ikke bruger POP3. Men der er med garanti nogen som allerede har løst dette problem.

Øjeblik........

http://www.cyber-info.com/ kan du bl.a. hente en notifier som kan fortælle dig om nye mails op hotmail. Men jeg har ikke søgt videre.
Avatar billede mrcorex Nybegynder
23. januar 2001 - 15:41 #9
www.winfiles.com fandt jeg et stykke snotware som hedder \"Pop3Hot - eMail Transfer Agent\" som har følgende beskrivelse:

A unique email solution to integrate Hotmail with Outlook, Eudora, Netscape, Lotus Notes, TheBat, Pegasus or any email application: Connect to your Hotmail account from your favorite email application. Download and send new Hotmail. Use the advanced features of your eMail application to manage multiple Hotmail accounts. Pop3Hot removes all limits of a browser interface. Version 1.3 can now co-exist with personal firewalls and virus protection software

Kan hentes på http://pop3hot.com/download/SetupPop3Hot.EXE

Jeg ved ikke om det er det du søger!
Avatar billede fear Nybegynder
23. januar 2001 - 16:30 #10
tak for hjælpen.

med programmet som du nævnte kan man bl.a. hente sine mails fra en hotmail konto.