18. januar 2004 - 13:09Der er
8 kommentarer og 1 løsning
hvordan skalerer jeg en avatar m walkcycle, lavet i Cstudio?
Jeg har fundet en animeret mand i Character Studios tuturials, men jeg kan ikke skalere ham ned!, han er alt for stor og jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg kan skalere ham ned, eller hvordan jeg fjerne de der footsteps som han går efter. jeg prøvede med modifieren ffdd box eller hvad den nu hedder men det ødelægger hele animationen, håber nogen kan hjælpe..
ja, det er lige det der er problemet, men nu har jeg skaleret mit miljø op i stedet for.. men tak for hjælpen, hvis du vil ha point må du "svare" og ikke kommentere..
Så hud jeg visker (er længe siden jeg legede med cstudio) Har ham bone gutten, en klods i skridtet som når du trykker på den, vil resulterte i nogle forskellige optiens øøh i højre side... :) Men det er denne klods du skal scalere ned for at få ham til at passe med din mesh. De optiens der kommer frem kan du også vælge nye animationer eller lave dine egne, + skjule fodsporene... og en DEL andet.
Det du skal gøre er at gå hen under "motion" inde i Max'en, og vælge "figure mode", nå den er aktiveret(blå), kan du gå ned under "structure" og vælge højden på din Biped..
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.