Avatar billede cjhansen Nybegynder
14. januar 2004 - 20:27 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Feedback på jh-consult.net

Det glippede lidt lige før, derfor opretter jeg atter spørgsmålet.

Dette er min fars hjemmeside. Kan den gå an? Er den for personlig, eller ?

www.jh-consult.net

På forhånd tak
cjhansen.dk
Avatar billede minus Nybegynder
14. januar 2004 - 20:29 #1
som jeg sagde før: siden kan sagtens gå an. det er pænt og giver et godt overblik.
Avatar billede cjhansen Nybegynder
14. januar 2004 - 20:31 #2
Tak for det :-)
Avatar billede zyph Nybegynder
14. januar 2004 - 22:04 #3
Kan godt gå an, men de bokse du har til højre skal væk. Jeg synes de oser af "uprofessionelhed" :-)

En standard scrollbar + en anden farve en grå forneden, ville hjælpe lidt ;)
Avatar billede voirsous Nybegynder
14. januar 2004 - 23:16 #4
Nogle skud fra hoften...

minder lidt for meget om '5minutter i Photoshop' - hvis du forstår. De bokse til højre. Ideen er god nok, men det skal bare se mere, ja, proff ud.

Irriterende javascript i status-baren.

God brug af hele skærmen.

Bryder mig ikke om hele tekster er bold / fed skrift (font-weight: bold;).
Egentlig syntes jeg der bør gøre lidt mere ud af selve CSS tekst formaterringen.
http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/
Avatar billede cjhansen Nybegynder
15. januar 2004 - 09:00 #5
Jeg takker for feedback. :-)