Avatar billede drejet Nybegynder
14. januar 2004 - 08:36 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Excahange 5.5 .Egenskaber på mailkonto på dansk, fejler.

Jeg har netop installeret en exchangeserver v 5.5.
Mit problem er hvis jeg i adresselisten vil se egenskaber på en bruger får følgende meddelse :
Dialogboksen Egenskaber kunne ikke vises. Microsoft Exchangeserveren er ikke konfigureret til at understøtte detaljeskabeloner på Dansk. Kontakt systemadministratoren.
(Og det er mig)

Jeg håber at der er nogen der har mulighed for at give et hint her ...

mvh Per Møller
Avatar billede krydset Nybegynder
14. januar 2004 - 08:43 #1
Hvilket styresystem kører du den på??
Avatar billede drejet Nybegynder
14. januar 2004 - 08:45 #2
w2k sp4
Avatar billede krydset Nybegynder
14. januar 2004 - 09:25 #3
hmmm så vidt jeg ved kræver exchange minimun en w2k server med en domainkontroller samt ntfs fil system.

Hvis jeg er forkert på den er der lig en anden der pointere det
Avatar billede drejet Nybegynder
14. januar 2004 - 09:27 #4
OK, sorry. Selvfølgelig er det en w2kserver Exchange er installeret på.
Avatar billede krydset Nybegynder
14. januar 2004 - 09:29 #5
Får du beskeden på dansk
Avatar billede drejet Nybegynder
14. januar 2004 - 09:34 #6
Ja, nøjagtigt som beskrevet.
Problemet har jeg set før på en anden server, dette var dog ikke en af os administreret server. Problemet blev løst, men ingen ved af hvem og hvordan :-(
Avatar billede tlaursen Nybegynder
14. januar 2004 - 11:16 #7
Du skal installere de danske templates. De ligger på din Exchange CD.
Avatar billede drejet Nybegynder
14. januar 2004 - 11:22 #8
OK, har du prøvet det med success ?
- Kender du fremgangsmåden med installationen af templaten ?
Dit svar lyder spændende. Jeg prøver og vender tilbage.
Avatar billede drejet Nybegynder
14. januar 2004 - 13:47 #9
Jeg har stadig ikke fundet ud af hvordan jeg implementerer de danske templates ...
Ved nogen præcis hvor på cd'en de ligger eller hvordan jeg får dem installeret på exchangeserveren
Avatar billede tlaursen Nybegynder
14. januar 2004 - 15:25 #10
Jeg har tidligere svaret på det herinde, men efter at exp. er opgraderet kan jeg ikke se mine tidligere svar.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
16. januar 2004 - 10:06 #11
http://www.eksperten.dk/spm/111048
hedr er svaret på dit spørgsmål.