Avatar billede heavybreezer Nybegynder
13. januar 2004 - 06:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bedøm person.frac.dk

Ja, som titlen siger..
Vær venlig at smide et på kommentarer omkring selve siden og designet på:

http://www.person.frac.dk/computerbox/test.php

Du kan logge ind med:

User: test
Pass: test

NB! Der er for tiden problemer på frac's server, så når du trykker login, får du en fejl side. Hvis du får den, skal du bare opdatere, og så er du logget ind.

Og husk at tjekke mit indbyggede mailsystem på siden :)

Hvis du finder eventuelle fejl eller mangler på siden, er du da velkommen til at fortælle om dem :)

Siden er dog ikke helt færdig..

På forhånd tak!

- Heavybreezer
Avatar billede nazty Nybegynder
13. januar 2004 - 07:06 #1
dau, jeg synes siden er fin nok. Det er et enkelt og overskueligt design, det ka jeg godt li, også er det nice coded :D

NJ Heavybreezer

nazty* www.stay-online.dk*
Avatar billede nazty Nybegynder
13. januar 2004 - 07:08 #2
..Downloads, forum og tips % tricks siderne virker ikke, de er vidst linket til det forkerte!

Hva er formålet med siden egentlig?
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
13. januar 2004 - 08:14 #3
Jeps ved godt at de links ikke virker.. Er ikke helt færdig endnu :-)

Hmm formålet med siden? Hmm.. Nu har jeg jo kodet php, html og alt det der i et stykke tid. Og så synes jeg at det ville være på tide at stykke en side sammen, for at teste mine kræfter :)
Avatar billede silaswh Nybegynder
13. januar 2004 - 12:48 #4
Den er sq fed.. fedt design
Avatar billede minus Nybegynder
13. januar 2004 - 23:38 #5
ret pæn side.
gode sammensætninger, både farve og og layout.

det eneste jeg synes du skal lave om, er menuerne, altså de blå kasser hvor overkskrifterne er i. synes at den sorte streg skal være helevejen uden om.

men ellers dejlig side, godt design ;)
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
14. januar 2004 - 11:45 #6
nazty >> Hvis du lægger et svar, får du også points!

silaswh >> Sorry, men du får nok ingen points i denne omgang, da dit svar ikke var konstruktivt nok :)
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
15. januar 2004 - 17:30 #7
Hmm.. Det lader ikke til at du smider et svar?
Så må point gå til minus.