Avatar billede lasborg Nybegynder
11. januar 2004 - 11:15 Der er 9 kommentarer

Windows Update-softwaren loader ikke

når jeg går ind på
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp
står der:
Søger efter den seneste version af Windows Update-softwaren...

Afhængigt af forbindelseshastigheden kan dette tage omkring et minut. I denne periode kan du få en eller flere sikkerhedsadvarsler. Gennemgå hver sikkerhedsadvarsel for at sikre, at indholdet er underskrevet af Microsoft, og klik derefter på Ja for at installere softwaren.

MEN den boks der normalt kommer op er der ikke, og der er ingen trafik over internettet - HJÆLP
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. januar 2004 - 11:34 #1
Et vildt skud...
passer uret på din pc?
Avatar billede 1back Nybegynder
11. januar 2004 - 11:34 #2
virker her
Avatar billede 1back Nybegynder
11. januar 2004 - 11:35 #3
eller dato
Avatar billede lasborg Nybegynder
11. januar 2004 - 11:52 #4
Både klokken og datoen passer. Jeg har prøvet at slå firewall fra. Envidere virker min hotmail heller ikke, ingen af knapperne virker og der står errors on page i statuslinien
Avatar billede fromsej Praktikant
11. januar 2004 - 12:46 #5
Prøv lige en tur her:
http://spywarefri.dk/onlinevark.htm
Først X-block, så Panda eller Housecall.
Avatar billede hcma Novice
11. januar 2004 - 13:44 #6
kan det have noget med dette at gøre:
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#no_updates
Avatar billede lasborg Nybegynder
11. januar 2004 - 15:07 #7
ingen af tingene virker
Avatar billede zyklone Nybegynder
12. januar 2004 - 16:02 #8
Øhhhh,..er licensnummeret dit eget eller er du "faldet" over det?
For hvis du er "faldet" over det, så virker Winupdate ikke med sikkerhed.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. januar 2004 - 18:58 #9
windows update virker fint med et licensnummer "man er faldet over" - det eneste man ikke får lov til med et licensnummer "man er faldet over" er at installerere servicepack 1