Avatar billede thorezzz1 Nybegynder
09. januar 2004 - 19:11 Der er 12 kommentarer

Dele sin hardisk i to

Jeg vil meget gerne dele min 120 gb hardisk i to, fx en på 10 gb til windows/programmer og en anden til film/musik. er det muligt at gøre UDEN at formatere harddisken ????
NEED HELP
Avatar billede zeko Nybegynder
09. januar 2004 - 19:17 #1
yo..
Jeg mener at su kan bruge partion magic til det..
Du kan sikkert gigt finde det på google.com

Men jeg synes at du skulle formater og starte forfra..
Avatar billede truelz Nybegynder
09. januar 2004 - 19:18 #2
zeko siger det er Partition Magic lavet til det samme, og der er absolut ingen problemer i at bruge det.
Men det er ikke gratis, og jeg kender ikke nogle gratis alternativer.
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2004 - 19:20 #3
partition magic koster 800,- og demo kan ikke bruges,kun se hvad programmet kan gøre.
så kopier dine data til cd/anden harddisk - formater
Avatar billede fromsej Praktikant
09. januar 2004 - 19:30 #4
http://ultimatebootcd.com/
Det burde du kunne med Ranish partition manager.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2004 - 20:06 #5
nemlig - har selv prøvet med ranish - ikke helt så nemt som med PM, men det virkede :)
Avatar billede fcknet Nybegynder
09. januar 2004 - 21:09 #6
jeg har selv brugt partition magic. det virker upåklageligt og det er virkelig nemt at bruge.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2004 - 21:10 #7
fcknet> ja det er det - men det koster.
Avatar billede kontrol Nybegynder
09. januar 2004 - 21:11 #8
Her et program (Partition Manager 5.5) der kan løse dit problem. Det kan slette/oprette/formatere og andet:
http://www.partition-manager.com/home/personal/demo.htm

Direkte link:
http://www.getafile.com/cgi-bin/merlot/get/paragon/demo/pm5_demo.exe
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2004 - 21:47 #9
kontrol> du er rimeligt ny her på eksperten, så her kommer et godt råd:
læs div. indlæg først + vær sikker på at det du siger er sandt.

taget dette i mente, skulle du nok ikke have lagt det svar - for PM demoen kan det navnet antyder - den kan DEMONSTRERE funktionerne, ikke udføre dem :)
Avatar billede hcma Novice
10. januar 2004 - 00:07 #10
så vidt jeg husker var Partion Magic 8 på den vedlagte cd fra PC Planet nr. 11 August 2003
Den var lagt ind som Freeware/Shareware
Avatar billede hcma Novice
10. januar 2004 - 00:08 #11
Er forresten blevet opkøbt af Symantec i dec. 2003
Avatar billede kontrol Nybegynder
10. januar 2004 - 10:37 #12
john_stigers>
Jeg har lige downloadet demo versionen, og det er rigtigt at man skal købe det. Men det er jo et smart program når først det er købt.

Ok. husker det lige.