Avatar billede olfert27 Nybegynder
09. januar 2004 - 10:08 Der er 4 kommentarer

Opdatering af grafikkort driver

Jeg har et Geforce4 64 mb grafik på min maskine. Jeg har nu fået spillet Battlefield installeret. Spillet flimrer helt vild.

Jeg har sat skærmopløsning til 800*600 - 16 hvilket er det laveste. og video performance er sat til "low".

Lige lidt hjælper det.

En god ven kører kører kun med et geforce2 32mb kort og her virker spillet fint !

Jeg tænkte at jeg måske skulle have opdateret min grafikkort driver !!!

Er der nogen der har et bud

//Mikkel
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2004 - 10:10 #1
Jeg håber at du mener 16 bit og ikke bare 16 farver. For så kan jeg godt forstå det ;)

Hvilken CPU har du, hvilket styresystem og hvor meget RAM?
Avatar billede olfert27 Nybegynder
09. januar 2004 - 10:15 #2
AMD 2800 mhz - WinXP pro - 512Ram - og der står kun 16, men jeg går da ud fra at det er 16 bit
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2004 - 10:17 #3
Ah det er inde i selv spillet :)

Prøv at hente en ny driver fra www.nvidia.com og installer denne.

Der er også mange opdateringer til Battlefield, kig ind på www.eagames.com og hent den nyeste.

Er XP opdateret? Har du problemer med at køre andre spil?
Avatar billede olfert27 Nybegynder
09. januar 2004 - 10:19 #4
Win XP er opdateret ! Har ikke haft andre større spil instaleret endnu ! Jeg prøver med en opdatering af grafikkortet ! Tak du !