Avatar billede janemil Nybegynder
09. januar 2004 - 09:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Jeg søger en VB6 haj til lille opgave - dags arbejde

Grundet tidpres søger jeg vb6 haj (læs jeg har ikke tid til en person som ikke er haj lige i denne omgang). Må gerne være færdig inden i går ;-(

Skal have lave en program som kan overvåge en mappe for filer af typen.

Format for filnavn:
WfrabrikLlager.terminalID
Eksempel: W2100L0020.202
fabrik: 1000-9990
lager: 0010-9990
terminalID: 001-999

Datafilen indeholder følgende felter:

Feltnavn    Beskrivelse    Feltstørrelse    Type
werks              Fabrik        4            Int
lgort              Lager        4            Int
lgpla              Lokation        10            String
doknum              Dokumentnummer  10            Int
dokpos              Dokumentposition  6            Int

Datafilen er pipe-separeret med en ny linie for hver record
werks | lgort | lgpla | doknum | dokpos

Datafilen afsluttes med en *
Eksempel:
2100|0020|4548916565|4200000115|000010
4180|4545|2358787878|4200000456|000020
*

Opgaven går ud på at lave et program som efter installation kan køre som en service uden man er logget på PCen. Opgaver den en fil som den kontrollere om filen indeholder en *.
Hvis ja så skal den ligge data i en SQL 2000 database.

Skal laves i VB6 og projetet skal kunne åbnes i vusual studio 6 og kunne compiles der.

Jeg skal nok selv hjælpe det jeg kan. Regner med ca 1500kr til den som løser det.
Jeg har selv estimeret det til en dag, men det er bare løst sat. Du må selv vurdere om prisen er for lav for dig.

Jeg har en opgave af samme type som er 3 gange større - denne kan komme på tale til den som løser denne.

Giv lige lud fra dig i tråde. Du får min msn, mail, telefonnummer eller hvad du vil have når jeg lige har set hvem du er.
Avatar billede janemil Nybegynder
09. januar 2004 - 09:41 #1
Sorry de mange stavefejl.
Ville lige tilføje du selvfølgelig får tilsendt de nødvendige testfiler du skal bruge.
Kom ikke lige ind på at de enkelt linier i filen jo skal "rippes" ud fra en bestemt regel og ligges i databasen. Jeg har reglen klar.
Avatar billede blom Nybegynder
14. januar 2004 - 14:33 #2
Hej Janemil

Jeg kan godt løsse din opgave, men kan teste op mod en MS SQL 7.0, og først i weekenden 17/18-01
Avatar billede janemil Nybegynder
14. januar 2004 - 14:36 #3
Ok - kontakt mig på msn JanEmil@hotmail.com på et tidspunkt.
Vi snakkes.