Avatar billede warsaw Nybegynder
09. januar 2004 - 08:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skal man købe R- el. R+

Hej

Først hvilke billige mærker skal man købe har kigget lidt og princo og datasmart er nogen der dukker op.

Men jeg forsøgte at afspille en R+ i min panasonic dvdafspiller igår hvilket ikke virkede men den virkede på min billige united dvdafspiller kan det tænke sig at panasonic kun kan lide R- dvd-skiver
Avatar billede andersenph Nybegynder
09. januar 2004 - 09:20 #1
Det kan meget vel tænkes.

Sony er de eneste der laver DVD afspillere der understøtter begge formater.
Avatar billede viciodk Praktikant
09. januar 2004 - 09:24 #2
De fleste DVD-afspillere skulle da kunne afspille både DVD+R, DVD-R, DVD+RW og DVD-RW. Dog er det kun de nyeste DVD-brændere som kan brænde alle fire formater. Det gør dog ikke noget, for så køber man bare hvad der kan brændes på. Det format man køber kan jo alligevel afspilles alle andre steder.
Avatar billede viciodk Praktikant
09. januar 2004 - 09:24 #3
Hvad er det for en Panasonic afspiller du har?
Avatar billede warsaw Nybegynder
09. januar 2004 - 09:29 #4
hvilke mærke billege medie skal man købe
Avatar billede warsaw Nybegynder
09. januar 2004 - 09:31 #5
det er vist en ahh nu kan jeg ikke lige huske nummeret men det eneste den ikke kan er at optage på dvd og afspille foto cd-er. vcd og svd kører fint samt mp3 mm, men jeg mindes af have set en side som sagde mere specifikt hvad den kunne afspille
Avatar billede warsaw Nybegynder
09. januar 2004 - 09:32 #6
jo nu har jeg det det er en panasonic rv32
Avatar billede warsaw Nybegynder
09. januar 2004 - 09:36 #7
har søgt på nettet og det er R- og RW- den vil benytte.

Men hvilke mærke og hor skal jeg købe disse
Avatar billede andersenph Nybegynder
09. januar 2004 - 09:42 #8
http://www.godpris.dk/shop/

Jeg vil anbefale dig at bruge originale medier.
Dem kan du få på tilbud hos ovenstående
Avatar billede andersenph Nybegynder
09. januar 2004 - 09:43 #9
Med originale medier mener jeg altså Panasonic ;)