Avatar billede z-i-g-m-a Nybegynder
08. januar 2004 - 20:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ram til bærbar pc

hej Eksperter!

Jeg har en vega+ bærbar, og kunne godt tænke mig at stoppe nogle flere RAM i den...
Problemet er at jeg ikke ved hvordan jeg kommer ind til RAM'ene, og om det ovehovedet kan lade sig gøre at opgradere RAM.!

jeg kan ikke se hvad model det er udover at det er en Vega+!
2ghz  256 RAM  20gb hd.!!!

på forhånd tak for hjælpen ;-)
Avatar billede soenderskov Seniormester
08. januar 2004 - 20:55 #1
hmmm på min bærbar sidder der en lille fin låge som sidder fast med éen skrue og den kan man let skrue ud og så kan man sætte flere ram i...

men undersøg hos forhandleren om du overhovedet har et ram slot du selv kan komme til
Avatar billede soenderskov Seniormester
08. januar 2004 - 20:57 #2
for på en bærbar er rammene jo for det meste indbygget altså onboard og dem kan du ikke selv komme ind til andet end hvis du skiller hele computeren ad
Avatar billede addicted Nybegynder
08. januar 2004 - 21:05 #3
På en del, er der en klap på undersiden af den bærbare, som er lukket med en enkelt skrue, og der skulle være et slot til at sætte x-tra ram i der. Men det er vel individuelt fra Pc til Pc.
Avatar billede z-i-g-m-a Nybegynder
08. januar 2004 - 21:07 #4
jeg har også et par små fine låger... under den ene er cpu'en, og under den anden er HD.
Avatar billede addicted Nybegynder
08. januar 2004 - 21:09 #5
Jamen så er det sikkert under en af de sidste to låger. men du kan jo åbne dem og se om der er et ledigt slot under en af dem :-)
Avatar billede smikkel Nybegynder
09. januar 2004 - 11:47 #6
Du skal have dit tastetur af så skal nok til højre og finde en lille låge med lille skrue, og ram det nok SO-DIMM, 200 pins.
http://www.prc-data.dk/ProduktLinkFrame.asp?produktId=19258463
Avatar billede soenderskov Seniormester
10. januar 2004 - 18:42 #7
det hele kommer an på hvilken pc du har det kan være meget forskelligt fra mærke til mærke...
hvis du tager tastaturet op vil jeg væde med at garantien bortfalder hvis du har sådan en....

>addicted tak for omskrivningen af mit svar og uddybelsen
Avatar billede soenderskov Seniormester
10. januar 2004 - 18:43 #8
hvad hedder din pc helt præcist???
Avatar billede soenderskov Seniormester
10. januar 2004 - 18:49 #9
problemet er at der er mange forskellige modeller af Vega+
Avatar billede lbedb Nybegynder
07. februar 2004 - 23:07 #10
Prøv at tjekke serienummeret på din bærbare det skulle gerne hedde noget med pzxn35bs2463273 Ud af dette kan du se at din model hedder n35bs2 (fra 4. bogstav og frem) hvis du gerne vil have et tilbud på nogle ram kan jeg godt give dig det, og så sætte dem i uden garantien bortfalder.... Jeg skal bare bruge serienummeret der står på bunden med en hvid label... og så hvor mange ram du vil ha'...