Avatar billede fathat Nybegynder
08. januar 2004 - 20:33 Der er 14 kommentarer

Visa Electron På statoil

Hejsa.. Skal bare vide om nogen ved om Statoil tager imod Visa Electron?
Avatar billede soenderskov Seniormester
08. januar 2004 - 20:37 #1
mener at de gør det men er ikke 100% sikker.....

det er vel heller ikke værre end at ringe til statoil og spørge eller tage et smut forbi dem
Avatar billede fathat Nybegynder
08. januar 2004 - 20:39 #2
gider ik til at ud og køre... (3 km) Ville være nemmere hvis lige viste det
Avatar billede soenderskov Seniormester
08. januar 2004 - 20:41 #3
Her er deres kundeservice nummer

Tlf.:  +45 70 12 42 42
Mandag-fredag: kl. 8 - 17
Avatar billede soenderskov Seniormester
08. januar 2004 - 20:42 #4
men det hjælper selvfølgelig ikke lige nu
Avatar billede bartz Praktikant
08. januar 2004 - 20:43 #5
Hmm min bankrådgiver siger at de tager Visa Electron overalt lige nu !
Avatar billede fathat Nybegynder
08. januar 2004 - 20:43 #6
ik overalt :]
Avatar billede bartz Praktikant
08. januar 2004 - 20:44 #7
Jeg har osso fået sådan et lille bog om Visa Electron, men jeg var lige nede i banken for at snakke om min tur til barcelon om jeg kunne bruge Visa Electron og hun sagde ja.. Det eneste man ikke kan bruge den til det er sådan en der kopiere dit kort altså nummer osv med en trykamskine og så ska du bare underskriver for det beløb du har købt men ellers kan du bruge kortet overalt selv i barcelona !
Avatar billede bartz Praktikant
08. januar 2004 - 20:45 #8
Det er det hvad hun siger i hvert fald...jeg har landbobanken !
Avatar billede soenderskov Seniormester
08. januar 2004 - 20:45 #9
på deres hjemmeside står der bare at de tager imod dankort + gængse kreditkort og deres egne kort
Avatar billede soenderskov Seniormester
08. januar 2004 - 20:49 #10
>bartz ja i udlandet kan du bruge de fleste af automaterne men hvis hun siger at man kan bruge det overalt er hun FULD AF LORT!!!. fed bank rådgiver at have jeg ved da at hos McDonalds Svendborg gør de det ikke for jeg arbejder der selv det er op til hvert sted at beslutte om de vil tage imod da det koster penge for firmaet at tilmelde sig de forskellige kort
Avatar billede fathat Nybegynder
08. januar 2004 - 20:51 #11
ja det gør... Jeg har en liste her (fandt den i mine parpire) og Statoil er ikke oplyst :(
Avatar billede ird Praktikant
09. januar 2004 - 07:50 #12
http://www.nordea.dk/sitemod/index_001.asp?pid=33292&strcorecontentarea=114

"Kortet er gratis at få!
Visa Electron er gratis at få og gratis at bruge i butikker og Nordeas pengeautomater. Brug Nordeas pengeautomater, når du skal hæve penge på dit kort - det er gratis. Det koster dig 6 kr. at bruge andre bankers automater og min. 30 kr. at hæve i kassen i andre banker i Danmark. I udlandet koster det min. 30 kr. at hæve kontanter, men det er gratis at bruge i butikker."

http://www.sparnord.dk/ung/produkter/visa/faq/

I hvilke butikker kan VISA Electron bruges? I 22.000 butikker i Danmark og totalt mere end 30 mill. brugssteder i verden, hvor VISA Electron logoet er vist i f.eks. vinduet.
Avatar billede ird Praktikant
09. januar 2004 - 07:50 #13
Avatar billede ird Praktikant
09. juni 2004 - 08:21 #14
Du må sådan set selvom det her, men du burde kikke lidt her:

http://expfaq.1go.dk/?id=1#vejledning_til_nye_brugere
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Så er du godt igang med at blive en god bruger af forrummet.
På den måde slipper du for irettesættelser fra folk hvis du træder ved siden af :))

Husk at lukke dine gamle spørgsmål. Dette gør at du en aden gang har nemmere ved at få kvalificeret hjælp :)

Alt med gult og mørkegrønt venter på afslutning eller feedback.