Avatar billede izemate Nybegynder
08. januar 2004 - 16:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forskel på Photoshop 7.0 og Photoshop CS

Hejsa..

Er der nogen betydelig forskel på de overnævnte version ??

og i så fald hvilke ?

<\\izemate
Avatar billede _michael_ Nybegynder
08. januar 2004 - 17:20 #1
Primært vil jeg sige: Hastighed og stabilitet.

Billedbrowseren har også fået en gevaldig overhaling. Så (husker ikke om det var i 7'eren) er der også en rimelig cool filter-browser.

Men hvis du skal ud og investere i en helt ny version af Photoshop og selv skal punge ud, så er der ingen grund til at investere i CS i forhold til 7'eren. Den er lige så god - på nær lidt 'flueknepperi' hist og her.
Avatar billede prodic Mester
08. januar 2004 - 17:36 #2
http://www.adobe.com/products/photoshop/newfeatures.html
Måske i underkanten at kalde det 'flueknepperi', men anvender man udelukkende PS til fremstilling af småting(web og des lige) er forskellen minimal.
Anvender man primært PS til scanning/redigering så vil de nye funktioner nok gøre en lidt lykkeligere.

Og priserne er nu til at betale - især opgraderings-pakkerne til Creative Suite-pakken er attraktive.
Avatar billede silaswh Nybegynder
11. januar 2004 - 20:00 #3
nop.....
Avatar billede izemate Nybegynder
11. januar 2004 - 20:08 #4
smider i 2 ikke lige et svar så jeg kan lukke :-)
og mange tak for hjælpen
forsat god weekend så længe det vare..
<\\izemate
Avatar billede izemate Nybegynder
26. januar 2004 - 19:14 #5
nårh hvis i ikke vil have nogen point så tager jeg dem da selv..
Men igen tak for hjælpen..

<\\izemate