Avatar billede draken Nybegynder
07. januar 2004 - 13:26 Der er 2 kommentarer

DK til USA via sattelit?

// Teoretisk // Er der nogen forslag til hvordan jeg opretter en forbindelse fra DK til en pc/server i Nevadas ørken Jeg har en server stående med alm. modem forbindelse i Nevada, men jeg ønsker en hurtigere forbindelse til den. Jeg har en forholdvis stor tegnebog, da telefonomkostningerne er 30000kr månedligt.
Jeg har ikke mulighed for at kable andet end en telefonforbindelse, så jeg skal muligvis bruge sattelit.
Løsningsforslag????
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. januar 2004 - 14:04 #1
du kan prøve at tage kontakt til dem her .. det ser ud til de tilbyder det.
http://www.rapidsatellite.com/detail.aspx?ID=222
Avatar billede draken Nybegynder
07. januar 2004 - 23:30 #2
Tak, Jeg var først og fremmest interesseret i om det kunne lade sig gøre uden selv at skulle sende en sattelit op. Smid et svar, så får du halvdelen af pointene.

Den anden halvdel vil jeg lige gemme til en person der kan fortælle mig om det samme kan lade sig gøre fra en rismark i Thailand
Forslag???