Jeg har denne kode, som importerer classen til Alert-boksen:
import mx.controls.Alert;
Og så har jeg denne kode på en knap:
accountDelete_btn.onRelease = function() { var selectedEntry:Object = accounts_dg.getSelectedItem(); accountDeleteClickHandler = function (evt) { if (evt.detail == 4) { deleteAccount(selectedEntry.id); } }; Alert.show("Delete the account: "+selectedEntry.Name, "Delete account?", Alert.OK | Alert.CANCEL, _root, accountDeleteClickHandler); };
Hertil har jeg et par spørgsmål:
Koden på knappen virker kun hvis import mx.controls.Alert; kommer ind i onRelease-funktionen, ellers ikke. Hvordan ændrer jeg dette (så klassen er tilgængelig overalt).
Flash tager en krig om at publisere efter at import mx.controls.Alert; er tilføjet. Er det noget er gøre ved dette?
der er ikke noget at gøre ved hastigheden. Som barklund siger tager den en masse med. Dette gælder også for hvis du f.eks. bruger "screens", samtidig bliver filen osse større.
Jeg bruger også webservices i min applikation og importerer til dette formål "WebServiceClasses" til mit library. Kan man ikke gøre nogle lign. med mx.controls.Alert ?
Er der ingen løsninger på at gøre mx.controls.Alert global på en eller anden måde - så jeg er fri for at ændre Alert.show(... til mx.controls.Alert.show(...
Jeg er primært interesseret i at gøre import mx.controls.Alert; global, så kan jeg bare kommentere den ud mens jeg udvikler, så skal jeg ikke vente på at publisere.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.