Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2004 - 23:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webcam XP Pro - Livestream fra local host, bag firewall

Hej eksperter!

Har fået anskaffet mig et webcam, og nu vil jeg gerne lave noget livestream på internettet. Det skal køre local host, men bor i kollegie og er bag firewall..
Hvordan ordner man sådan noget?

På forhånd tak!

//Nico
Avatar billede -bom- Nybegynder
07. januar 2004 - 00:21 #1
Giver administratoren en håndfuld bajer,
har en reserve kasse på værelset, drikker han fuld
og får han til at skrive under på at han vil åbne for de rigtige porte
;-)
kunne ikke dy mig.
Sry.
Avatar billede -bom- Nybegynder
07. januar 2004 - 00:22 #2
han -=> HAM
stave fjols
men det er nu svært når man sidder her sent og loller over sig selv.
Avatar billede power_ed Nybegynder
07. januar 2004 - 00:44 #3
under options sætter du hak i detect WAN ip on startup, det skulle gøre det.
Avatar billede -bom- Nybegynder
07. januar 2004 - 00:48 #4
Hvilken port vil stream'en så kører på ???
Avatar billede power_ed Nybegynder
13. januar 2004 - 15:51 #5
hvis du går ind under web settings og så http configuration, kan du se ip adreesen od den port den bruger i din firewall/router
Avatar billede power_ed Nybegynder
13. januar 2004 - 15:54 #6
adressen på din webserver vil så være http://ip.ip.ip.adr:portnr