Avatar billede zamba Nybegynder
06. januar 2004 - 14:53 Der er 6 kommentarer

hvordan kan jeg se om min Quake 3 server er på nettet??

hvordan kan jeg se om min quake 3 server er på nettet? og hvis den ikke er på nettet så en guide til det (heldst på dansk fordi jeg er dårlig til engelsk).

  på forhånd tak
Avatar billede ducks Nybegynder
06. januar 2004 - 14:56 #1
www.myip.dk - få en ven til at se om han kan connecte til den med den (din) IP, der vel noget der hedder IP Connect eller Direct Connect eller sådan noget.
Avatar billede zamba Nybegynder
06. januar 2004 - 14:57 #2
mine venner har ik q3 =(
Avatar billede ducks Nybegynder
06. januar 2004 - 15:31 #3
Har du IRC? Så kig ind på #Quake.dk på QuakeNet.org, der er sikkert en der vil se om han kan joine.
Avatar billede zamba Nybegynder
06. januar 2004 - 15:53 #4
er der ik en anden måde fx og skrive et eller andet i konsolen?
Avatar billede ducks Nybegynder
06. januar 2004 - 15:59 #5
Er ikke så meget inde i Quake, men det letteste ville nok være at spørge på deres officielle forum.
Avatar billede zamba Nybegynder
06. januar 2004 - 16:02 #6
hmm jeg er bare ik så god til engelsk jeg kunne jo også prøve at lave på din måde hvis du har en måde som du ved er på nettet men den skal heldst være på dansk hvis du altså har en måde at lave en Q3 server på har du det? og hvis så hvordan?