Avatar billede amrc Nybegynder
06. januar 2004 - 13:28 Der er 1 løsning

defekt filsystem

Hvordan kan man programere pc´en til at reparere sig selv. Jeg havde engang et program hvor, når jeg brugte det, fik besked på at der var fundet fejl, men windows havde rettet dem alle. Jeg kan altså bare ikke huske hvad det var for et program, og nu har jeg en eller anden defekt fil-fejl. Håber der er en der kan løse problemet.
Alice
Avatar billede amrc Nybegynder
06. januar 2004 - 22:14 #1
Det er måske den forkerte kategori jeg har sat spørgsmålet i, da der ikke er nogen der har svaret, så jeg trækker spørgsmålet tilbage.