Avatar billede -sloth- Nybegynder
06. januar 2004 - 09:20 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

biler u. afgift?

Hej eksperter...

Jeg søger et sted på nettet, hvor man kan søge på biler uden afgift, altså ældre biler... Kender i sådan et sted?

Jeg har selv prøvet på:
www.bilbasen.dk
www.dba.dk
men uden det helt store udbytte.....

Håber i kan hjælpe!?
Avatar billede kenp Novice
06. januar 2004 - 10:23 #1
Avatar billede -sloth- Nybegynder
06. januar 2004 - 11:29 #2
Desværre.....der er ikke det jeg søger.... Glemte vidst at sige det er en Peugeot 405 jeg søger..... Sorry!
Avatar billede e-builder Nybegynder
06. januar 2004 - 16:03 #3
Du kan via www.mobile.de søge på alle bilmærker osv. Du kan importere dele osv. Ellers søg på www.ebay.com - der kan du helt sikkert finde noget.
Avatar billede -sloth- Nybegynder
25. januar 2004 - 19:41 #4
"Kenp", du må også gerne lige lave et svar... tak til jer begge!!!
Avatar billede kenp Novice
25. januar 2004 - 19:46 #5
jamen det gør jeg så.