Avatar billede tt-dk Nybegynder
05. januar 2004 - 19:08 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Hvilken udbyder til en større hjemmeside?

Hejsa,

Jeg vil blot høre hvilken udbyder vil være velegnet til en stor hjemmeside med behov for stor plads, stor database og med en hurtig forbindelse?
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. januar 2004 - 19:10 #1
Hmmmm Med de krav skal du ikke have fat i en af de billige udbydere, men nok en mellemklasse. Se f.eks. http://www.scannet.dk
Avatar billede kobe14 Nybegynder
05. januar 2004 - 19:13 #2
Jeg vil anbefale www.cliche.dk billigt stort og alt det der...

Eller er det en dedikeret server...
Avatar billede kobe14 Nybegynder
05. januar 2004 - 19:13 #3
Det skulle vaere et svar...
Avatar billede phpwiz Nybegynder
05. januar 2004 - 19:16 #4
søg lidt på denne side om cliche, der er mange der har haft flere uheldige episoder med dem.

www.hosting2.dk
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
05. januar 2004 - 19:16 #5
http://www.webhostpriser.dk/index.php?side_id=11 <--- prøv denne side, der kan du selv bestemmer prisen, og størrelse og det der.
Avatar billede spontek Nybegynder
05. januar 2004 - 19:22 #6
Hvor stor er stor?
300, 800 eller 2 GB plads?
Avatar billede proboss Nybegynder
05. januar 2004 - 19:22 #7
du kunne kigge for www.secnet.dk de er stabile og servicen er i top
Avatar billede tt-dk Nybegynder
05. januar 2004 - 19:37 #8
100 MB Webhotel og nok 100 MB MYSQl
Avatar billede tt-dk Nybegynder
05. januar 2004 - 19:38 #9
det skal jo helst være servere som er hurtige og stabile....så alle de der billige slag-tilbud, hvor stabiliteten er ringe har ingen interesse...
Avatar billede spontek Nybegynder
05. januar 2004 - 19:39 #10
Ikke mere? Nå, men så er http://wannafind.dk et godt valg.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
05. januar 2004 - 19:48 #11
kan anbefale www.rackserv.com og www.scannet.dk hvis du går efter seriøse webhoteller med stabile servere og ordentlig netforbindelse.
Avatar billede badper Nybegynder
05. januar 2004 - 20:04 #12
www.Enavn.dk er godt, dyrt men troværdigt
eks.
Afgift: Kr. 299,- pr. mdr.

- Kr. "0" oprettelsesgebyr

- 155 Mb dansk forbindelse - en af de hurtigste i Europa! Alle web hoteller er placeret på samme netværk som enavn.dk, så det giver dig en idé om serverens og forbindelsens hastighed.

- 500 mb serverplads

- Fri trafik

- Gratis telefonkort fra efon.dk (værdi kr. 200,-)

- Komplet on-line statistik klik her og se statistikker

- 100 e-mail adresser (ægte POP3 adresser)
- On-line redigeringsværktøj til e-mail

- Ubegrænset alias/forward/autosvar

- Catch all e-mails funktion (Ingen mails går tabt. Alt der sendes til Hvad-som-helst@ditdomæne.dk modtages af administrator).

- Antal domæner på hotel: 10

- Antal sub-domæner: 20

- Eget CGI bibliotek (Perl)

- Gratis installerede CGI scripts

- WAP understøttet

- SSL (secure directory)

- FrontPage 98/2000 Server Extension

- MySql/Access/Postgres database

- ASP

- PHP4

- SSI

- JSP

- FTP (til filoverførsel)

- RealAudio og RealVideo

- Flash og Shockwave

- Vi opdaterer vores soft- & hardware regelmæssigt, således at vore kunder altid kan drage fordel af den sidste nye udvikling.

- Enestående kontrolpanel

- WebMail

- 24/7 Support og overvågning

- Gratis og automatisk backup af alle vore servere

- Eget domænenavn

pris + 1 år= kr. 3589,-

Eller kan du bygge dit eget webhotel efter dine behov.

Venlig Hilsen
Badper
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. januar 2004 - 21:08 #13
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. januar 2004 - 21:09 #14
Ups.. mener www.acomma.com :)
Avatar billede tt-dk Nybegynder
05. januar 2004 - 21:14 #15
badper.....siden ligger allerede hos enavn, og der vil jeg gerne væk så hurtigst som muligt....enavn er så ustabilt at det gør helt ondt
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
05. januar 2004 - 21:22 #16
Vil henvise til hvad jeg skrev her:
http://www.eksperten.dk/spm/447239

og sige at jeg har en aftale omkring trafik hos www.csg.dk og ekstra mysql database... og har ikke oplevet en eneste nedetid mens jeg har været kunde... så min erfaring: bedste webhotel, som jeg har prøvet... skriv evt. en e-mail til dem og hør om de kan tilbyde hvad du har brug for først ;)
Avatar billede Aliriza Nybegynder
05. januar 2004 - 21:45 #17
Du har 3 muligheder:
1) www.concor.dk (bedst til prisen)
2) www.wannafind.dk (mellemdyr)
3) www.scannet.dk (dyr men god kvalitet)

Jeg ville prøve med nr 1.
Avatar billede it-dk Nybegynder
06. januar 2004 - 20:26 #18
Prøv at se på www.unitspeed.dk (meget i deres løsninger) eller også www.scannet.dk (koster mere men god) men www.dandomain.dk (gode men dyr).
Avatar billede castillo Nybegynder
08. januar 2004 - 10:10 #19
Jeg ville ikke vælge Secnet, jeg kan læse I nyhedsgrupperne at en kunde lige har mistet en masse mail.

-----------------------------------------
Hej,
Jeg har lige mistet en hel dags mail på grund af et disknedbrud hos min
udbyder. Det er jeg af gode grunde temmelig utilfreds med og vil derfor høre
gruppen her om følgende:
1) Hvor meget skal man betale sin udbyder for at kunne forvente redundante
diske?
------------------------------------------------

Prøv at kigge på www.scannet.dk og www.adux.dk, det er samme firma, og de har styr på det. Jeg har haft 3 hoteller hos dem, og aldrig problemer.

Jeg har også erfaringer med de billige som f.eks. www.web10.dk og de er meget gode til prisen og her kan du altid købe den plads du har behov for hen af vejen.

Jeg har også været glad for www.azero.dk (Det er dog et helvede at opsige et webhotel hos dem) :-D

www.hosting2.dk er også gode.
Avatar billede vt500 Nybegynder
09. januar 2004 - 14:57 #20
Jeg synes du skal vælge enten scannet.dk eller hostingsuite.dk ....

Jeg benytter dem begge, og de er yderst kompentente med support, service og stabilitet!!
Avatar billede michaelkv Nybegynder
15. januar 2004 - 18:19 #21
Du er velkommen til at tage et smut forbi Alphahouse.dk vi skal nok give dig en løsning der er billige og har samme stabilitet som ovenstående udbydere.

Send en mail med hvad du skal bruge - billigste pris du har set og vi gør det billigere og med samme stabilitet. Vores servere står hos Wannafind.dk til din information...
Avatar billede tt-dk Nybegynder
24. januar 2004 - 16:01 #22
det blev rackserv.com, så fsconsult.dk hvis du gider at give et svar, så kan du få dine points ;-)
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
25. januar 2004 - 20:22 #23
Håber du bliver glade for dem som os andre :-)