Avatar billede lunse Nybegynder
05. januar 2004 - 10:09 Der er 5 kommentarer

Mit Internet

Hej!
Jeg kan ikke komme på internettet på min nye computer?
Der er netværkskort og jeg har installeret alle drivere også den driver hvor der står man installere netværket (Det er på mit motherboard...et FIC)
Jeg kan ikke se problemet fordi at mine andre computere kan godt komme på internettet som fx. den jeg sidder på nu for at skrive...
Men hvis i har nogen anelse om hvad der er galt må i MEGET gerne skrive ville nemlig være en meget stor hjælp!!

-Lunse
Avatar billede krydset Nybegynder
05. januar 2004 - 10:13 #1
tjek kablet, tjek opsætningen på netkortet, tjek opsætningen i IE, prøv at pinge en anden hjemmeside (gøres fra en dos prompt med commandoen ping www.hjemmeside.dk)

Men det er nok dit netkorts opsætning eller IE opsætning som der er fejl i
Avatar billede topboy Nybegynder
05. januar 2004 - 10:31 #2
Jeg havde samme problem og kørte det her program
og derefter var jeg på nettet igen.

http://www.cexx.org/lspfix.htm
Avatar billede topboy Nybegynder
05. januar 2004 - 10:34 #3
Hvis du kører Xp skal du nok vælge fra de tre nederste links
på siden.
Avatar billede lunse Nybegynder
05. januar 2004 - 17:00 #4
Ok... Jeg kører med Xp.
Hvad for nogle 3 links?
Avatar billede topboy Nybegynder
05. januar 2004 - 20:27 #5