Avatar billede mahp1 Nybegynder
03. januar 2004 - 21:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

vil ikke brænde

Hej, jeg har i julegave fået en dvd brændere.-

jeg er løbet ind i et problem, når jeg via DVD i nero vælger de filer jeg vil brænde, og gør klar til at brænde en dvd, så kan jeg ikke trykke på "burn" kanppen. nogen der ved hvad det kan skyldes ?

Når jeg tager dvden ud så bakken er tom og lukker den igen, er det muligt at trykke på "burn" men så siger den at jeg skal indsætte en dvd media, og når det er gjort, er det ikke muligt at forsætte
Avatar billede kef11fedder Nybegynder
03. januar 2004 - 21:29 #1
det er fordi det du brænder enten fylder for meget eller fordi de filer du brænder ikke er den rigtige filformat.. kender ikke det med dvd brænder men kan ik kun brænde video/film ved ike vilke formatter den kan brænde.. men prøv at brænde en film eller sådan nået!!!!
Avatar billede henninga Novice
04. januar 2004 - 00:10 #2
Måske fylder du for meget på, eller for lidt. Der er måske den nedre grænse på 1GB som blokerer.
Det er også muligt at din brænder ikke vil godtage det medie du bruger - prøv med en anden type dvd.
Er det er dvd-rw skal den muligvis først formatteres.
Prøv at klikke på "Optager" og se medie-informationer.
Avatar billede mahp1 Nybegynder
06. januar 2004 - 13:16 #3
jeg har selv fundet svaret.
ingen af jer har ret, jeg sad bare og sov i timen, havde puttet en +R skive i en brændere det kun kan brænde -R skiver :D
Avatar billede henninga Novice
06. januar 2004 - 21:46 #4
Ret eller ej 04/01-2004 00:10:17:
"Det er også muligt at din brænder ikke vil godtage det medie du bruger - prøv med en anden type dvd."
Så det...................................?