Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
03. januar 2004 - 20:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke oprette forbindelse mange steder!

Jeg har problemer med dette her net. Når jeg f.eks. går ind på spil.tv2.dk og ind i et rum for at spille så vil den absolut ikke oprette forbindelse. Det samme gælder i programmer som Kazaa, Emule, Imesh osv... Når jeg også vil se webcam gennem Msn vil den heller ikke oprette forbindelse?

Nogen der har løsning? Eller ved hvad problemet ka være?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. januar 2004 - 20:39 #1
Udbyder?
Forbindelse?
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
03. januar 2004 - 20:41 #2
Jeg køre gennem et fælles net her i området. Har ingen anelse om de ting. Det er gratis net.
Avatar billede kef11fedder Nybegynder
03. januar 2004 - 20:59 #3
prøv at hør dem der styrer nettet om man ikke kan få fjernet firewall`en.. jeg er også på sådan et net der kan i hvert fald få den fjernet..... kig på deres hjemmeside...
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
03. januar 2004 - 21:01 #4
Kan jeg på nogen måde på med et program eller andet tjekke hvilken udbyder de køre under?
Avatar billede magictouch Nybegynder
04. januar 2004 - 06:34 #5
Har du selv en firewall?
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
05. januar 2004 - 08:46 #6
Nej det har jeg ikke..
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. januar 2004 - 09:22 #7
Skriver den noget, eller er det et link du trykker på?
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
17. januar 2004 - 21:07 #8
Lukker