Avatar billede cid Nybegynder
03. januar 2004 - 15:46 Der er 7 kommentarer

Ekstern "Switch boks"

kan man ikke få en extern "switch box" til et audio kort? hvis man nu kunne have sådan en box hvor man tilslutter mic audio in/out som står på skrivebordet, så kunne man bare skifte der istedet for at skulle om bag på computeren hver gang! (det er ikke et ekstern lydkort jeg mener men en lille boks eller hvad man nu skal sige...)

/Kasper
Avatar billede bredker Nybegynder
03. januar 2004 - 15:48 #1
ja
Avatar billede cid Nybegynder
03. januar 2004 - 15:49 #2
nice hvor?
Avatar billede bredker Nybegynder
03. januar 2004 - 15:51 #3
Avatar billede bredker Nybegynder
03. januar 2004 - 15:52 #4
mediahub
den første efter højtalerne
49,90 kr
Avatar billede cid Nybegynder
03. januar 2004 - 15:53 #5
hmm den er lidt grim :D kan du ikk finde en anden? der måske er sort :D
Avatar billede draeber Nybegynder
04. januar 2004 - 09:15 #6
Sandberg har en: http://www.sandberg.it/worldwide/prod.asp?prod=503-86
er det den du søger ???
Avatar billede cid Nybegynder
05. januar 2004 - 18:03 #7
nej kunne godt tænke mig en hvor der både kunne switche mellem headset, højtalere 1 og 2 og en fjerde ting hvis jeg nu skulle få sådan en... hvis ikke det kan købes kan man så godt selv lave en og hvordan?