Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
02. januar 2004 - 21:40 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

sladder side

hey!

sladder siden se og hør kan ikke vises, eller hvad?

www.sh-online.dk
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2004 - 21:43 #1
Næ, det har du da ret i.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2004 - 21:44 #2
Præcis.
Avatar billede bredker Nybegynder
02. januar 2004 - 21:45 #3
det var da dejligt
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
02. januar 2004 - 21:45 #4
Hvad kommer der hos jer, når man trykker?
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
02. januar 2004 - 21:46 #5
Elsker bare at afslører at siden er nede! Men kommer der ikke såden en side med noget gult?
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2004 - 21:50 #6
Jo en hel masse fejl meddelelser.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2004 - 22:15 #7
nbasiden.dk> dette:

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

System.Web.Services.Protocols.SoapException: Server was unable to process request. ---> System.InvalidOperationException: Invalid attempt to read when no data is present. at System.Data.SqlClient.SqlDataReader.PrepareRecord(Int32 i) at System.Data.SqlClient.SqlDataReader.GetValue(Int32 i) at System.Data.SqlClient.SqlDataReader.get_Item(String name) at EmagWebservice.Content.BarometerPicture(String BarometerArea) --- End of inner exception stack trace ---
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Web.Services.Protocols.SoapException: System.Web.Services.Protocols.SoapException: Server was unable to process request. ---> System.InvalidOperationException: Invalid attempt to read when no data is present. at System.Data.SqlClient.SqlDataReader.PrepareRecord(Int32 i) at System.Data.SqlClient.SqlDataReader.GetValue(Int32 i) at System.Data.SqlClient.SqlDataReader.get_Item(String name) at EmagWebservice.Content.BarometerPicture(String BarometerArea) --- End of inner exception stack trace ---

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[SoapException: System.Web.Services.Protocols.SoapException: Server was unable to process request. ---> System.InvalidOperationException: Invalid attempt to read when no data is present.
  at System.Data.SqlClient.SqlDataReader.PrepareRecord(Int32 i)
  at System.Data.SqlClient.SqlDataReader.GetValue(Int32 i)
  at System.Data.SqlClient.SqlDataReader.get_Item(String name)
  at EmagWebservice.Content.BarometerPicture(String BarometerArea)
  --- End of inner exception stack trace ---]
  System.Web.Services.Protocols.SoapHttpClientProtocol.ReadResponse(SoapClientMessage message, WebResponse response, Stream responseStream) +1289
  System.Web.Services.Protocols.SoapHttpClientProtocol.Invoke(String methodName, Object[] parameters) +216
  shnew.nu.backoffice.emagwebservice.Content.BarometerPicture(String BarometerArea)
  shnew._default.Page_Load(Object sender, EventArgs e)
  System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) +67
  System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +29
  System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain() +724

--------------------------------------------------------------------------------
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.0.3705.0; ASP.NET Version:1.0.3705.0
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
02. januar 2004 - 22:20 #8
præics, du for dine velfortjente 0 point!
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
02. januar 2004 - 22:20 #9
hvis du lægger et svar...
Avatar billede bredker Nybegynder
02. januar 2004 - 22:26 #10
dem vil jeg da have
Avatar billede bredker Nybegynder
02. januar 2004 - 22:26 #11
ellers må vi jo dele
Avatar billede cykellapper Nybegynder
02. januar 2004 - 23:02 #12
Er det egentligt normalt, at source error og stack trace lægges ud til offentligt skue?? Og hvorfor?
Avatar billede cykellapper Nybegynder
02. januar 2004 - 23:07 #13
Jeg læste engang i en artikel i Com'On, at de fleste af sådanne fejl sker lige efter ferier og weekends, medens der i ferierne køres allermest stabilt.
Deres teori var, at der var "kreative medarbejdere", der arbejdede i deres fritid derhjemme, og derfor implementerede nye scripts/ideer så snart de kom på arbejde igen.
Mon ikke, det er sådan een?? :-D
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
02. januar 2004 - 23:11 #14
I for begge point!
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2004 - 23:13 #15
Tak for point, det luner :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2004 - 23:15 #16
;)
Avatar billede bredker Nybegynder
02. januar 2004 - 23:18 #17
øv jeg fik ikke flest , det er snyd
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
02. januar 2004 - 23:26 #18
Ja for mange point, så bliver i forkælet ......hahahah Godt nytår guttere!