Avatar billede nicolai-hc Nybegynder
02. januar 2004 - 16:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Genstarter pludselig?

Hej Eksperter

Hvis jeg er inde i et spil og har spillet det et styke tid, og så vil gå ud af spillet trykker på Exit og når den så er på vej ud af spillet eller lige er komme ud til windows genstarter min computer bare. Hvad kan der være galt? Håber der er en som kan hjælpe
Avatar billede hellswonars Nybegynder
02. januar 2004 - 16:45 #1
Det kan være din ram- dr er en fejl i. eller også kan det være din PSU der er for lille det var det ved mig jeg købte en q-tec 400w i stedet for Lorte codegan 350w og nu genstarter den ikk mere
Avatar billede ird Praktikant
02. januar 2004 - 16:45 #2
Avatar billede nicolai-hc Nybegynder
02. januar 2004 - 16:49 #3
hvordan kan jeg finde ud af om det min PSU der er noget galt med?

Hvad er Blaster? sry er lidt n00b
Avatar billede ird Praktikant
02. januar 2004 - 16:51 #4
læs mit link!
Avatar billede ird Praktikant
02. januar 2004 - 16:52 #5
Hvis ikke du har alle updates til windows er der stør mulighed for du har den orm
Avatar billede ird Praktikant
02. januar 2004 - 16:53 #6
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=zappa&option=22  hmm 1300 point ude!

Held og lykke. Nemmere at få hjælp herinde hvis du lukke dine spørgsmål så får bliver belønnet for deres arbejde for dig
Avatar billede ird Praktikant
04. januar 2004 - 09:53 #7
her sker nok ikke mere vel????
Avatar billede nicolai-hc Nybegynder
04. januar 2004 - 13:16 #8
Hvorfor`?
Avatar billede nicolai-hc Nybegynder
04. januar 2004 - 19:47 #9
Træls