Avatar billede fek Nybegynder
02. januar 2004 - 12:25 Der er 2 kommentarer

Logon Script

Hej,

Er ny i vbs scripting og behøver hjælp.

Jeg skal bruge et vbs logon script til win2k som gør følgende:

Mapper bestemte drev alt efter hvilken gruppe brugeren er medlem af.

Tilslutter bestemte printere alt efter hvilken gruppe brugeren er medlem af.

Viser en dialogboks med brugerens navn, domænenavn, tidspunkt for logon samt hvilke drev aktuelle bruger har fået mappet.
Avatar billede squashguy Nybegynder
16. januar 2004 - 02:26 #1
Er du selv kommet i gang, eller skal jeg bikse noget sammen?
Avatar billede fek Nybegynder
16. januar 2004 - 19:41 #2
Jo tak. Der er yderligere 200 point som tak for hjælpen :-)