Avatar billede hede98 Nybegynder
02. januar 2004 - 10:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Journalisering af office dokumenter

Hej
Jeg vil gerne have Outlook 2003 til at holde styr på alle mine dokumenter, som jeg laver til mine kunder, men jeg har prøvet at sætte det hele op og det virker ikke!!!

Er der en som bare kan outlook og vil tjene lidt gode point. så skriv.
Avatar billede bredker Nybegynder
02. januar 2004 - 11:14 #1
det kan du ikke med outlook
medmindre du laver en mappe til hver kunde , så kan du gemme en kopi af alle mail i den mappe
men det er et ret stort arbejde hver gang du sender en mail
Avatar billede hede98 Nybegynder
02. januar 2004 - 11:15 #2
Kan jeg ikke bruge journal i outlook 2003 til det.
Avatar billede bredker Nybegynder
02. januar 2004 - 11:25 #3
ikke så vidt jeg ved
men vent og se om der ikke kommer en der ved en del mere om dette end jeg gør
Avatar billede kenn-s Nybegynder
02. januar 2004 - 11:29 #4
Hvad hvis du laver en formular, med forudefinerede felter og sender denne til dig selv eller en dertil indrettet mappe, så kan du bruge "ADVANCED SEARCH" til at finde rundt i dine breve efterfølgende!!!
Avatar billede hede98 Nybegynder
02. januar 2004 - 11:50 #5
Den skal holde styr på alt, e-mail, opgaver, brev skrevet i word, o.s.v
Jeg vil gerne få dem listet under fanebladet "Aktiviteter" på mine kontakt personer.
Avatar billede kenn-s Nybegynder
02. januar 2004 - 11:57 #6
Prøv at undersøge konceptet vedr. outlook formularer, der er muligvis noget du kan bruge....
Avatar billede kenn-s Nybegynder
02. januar 2004 - 12:03 #7
Såvidt jeg lige kan se er alle felter i outlook bygget på formularer, hvorfor du kan genbruge alle felter til dine egne formularer!!
Avatar billede hede98 Nybegynder
02. januar 2004 - 14:46 #8
svar
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2004 - 22:55 #9
De har sikkert prøvet dette, som er fra Outlook hjælpen.

Hide All

Record items and files in Journal
Do one or more of the following:

Automatically record items and files.

On the Tools menu, click Options.
Click Journal Options.
In the Automatically record these items box, select the check boxes for the items  (item: An item is the basic element that holds information in Outlook (similar to a file in other programs). Items include e-mail messages, appointments, contacts, tasks, journal entries, notes, and posted items and documents.)you want automatically recorded in Journal.
In the For these contacts box, select the check boxes for the contacts (contact: Person, inside or outside of your organization, about whom you can save several types of information, such as street and e-mail addresses, telephone and fax numbers, and Web page URLs. ) you want the items automatically recorded for.
In the Also record files from box, select the check boxes next to the programs whose files you want to automatically record in Journal.
Manually record a Microsoft Outlook item.

On the File menu, point to New, and then click Journal Entry.
In the Subject box, type a description.
In the Entry type box, click the type of Journal entry (journal entry: An item in the Journal folder that acts as a shortcut to an activity that has been recorded. You can distinguish a journal entry from other items by the clock that appears in the lower-left corner of the icon.) you are recording.
Select other options you want.
Manually record a file from outside of Outlook.

Locate the file you want to record. You can use Microsoft Outlook, Microsoft Windows Explorer, or the desktop.
Drag the item  (item: An item is the basic element that holds information in Outlook (similar to a file in other programs). Items include e-mail messages, appointments, contacts, tasks, journal entries, notes, and posted items and documents.)to Journal .
Select the options you want for the Journal entry (journal entry: An item in the Journal folder that acts as a shortcut to an activity that has been recorded. You can distinguish a journal entry from other items by the clock that appears in the lower-left corner of the icon.).