Avatar billede chimaera Nybegynder
19. januar 2001 - 09:55 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Audio problemer ved brænding!!!

Jeg kan ikke forstå at når jeg vil brænde audio filer på min brænder, der er bare en masse støj i stedet...=(((data virker fint nok..Det er ligemeget hvilket program jeg bruger, det hjælper ikke på det...

Hvad kan det være der er galt...?
Avatar billede wisen Nybegynder
19. januar 2001 - 10:17 #1
Lytter...
Avatar billede wisen Nybegynder
19. januar 2001 - 10:18 #2
Hvilke programmer bruger du ?
Avatar billede spikey Nybegynder
19. januar 2001 - 11:01 #3
du mener at du skulle kunne høre cd\'en på et almindeligt anlæg??
Avatar billede chimaera Nybegynder
19. januar 2001 - 11:37 #4
ja jig vil høre den på mit stationære anlæg....Men alle numrene giver bare en eller anden summelyd...

_Chimeara_
Avatar billede chimaera Nybegynder
19. januar 2001 - 11:38 #5
jeg bruger....CEquadrat, CDRwin, CDclone mm. jeg har prøvet en hel del....
Avatar billede wisen Nybegynder
19. januar 2001 - 11:40 #6
Jeg har brugt NERO og CDRWin, og få også periodisk støj på musik, ved data er der ingen problemer...
Avatar billede spikey Nybegynder
19. januar 2001 - 11:54 #7
det su brænder over som audio er det wav eller mp3?
Ellers prøv selv at lave dem om til wav selv jeg har hørt om at nogle programmer kan have problemer med det nogele gange
Avatar billede chimaera Nybegynder
19. januar 2001 - 11:57 #8
Spikey >> jeg brænder jo selvfølgelig ikke Mp3...det er jo lidt latterligt nå man ikke akn høre dem på et anlæg ikk´??? jag brænder waw. filer.....

_Chimaera_
Avatar billede spikey Nybegynder
19. januar 2001 - 12:01 #9
chimaera>> ok  ...nogle programmer kan godt selv lave mp3erne om når man sætter dem til at brænde. Jeg troede at det var sådan du gjorde
Avatar billede chimaera Nybegynder
19. januar 2001 - 12:49 #10
Spikey >> Nååå ok...hvilke progs. kan gøre det..???Det kan jo vær jeg skal prøve et af dem....!!=)

_Chimaera_
Avatar billede spikey Nybegynder
19. januar 2001 - 13:05 #11
ja nu bruger jeg dem ikke selv men jeg tror at det var en af de nyere vertioner af nero burner
Avatar billede dana Nybegynder
21. januar 2001 - 00:24 #12
Man kan godt brænde MP3 filer og høre dem på et anlæg! Du kan så ikke spille CD-rommen på computeren. Der bliver du nødt til at konvertere MP3 filerne til wav\'s!
Jeg bruger programmet CEquadrat og konverterer MP3\'s til wav\'s i Winamp!

Mvh. Dana :)
Avatar billede chimaera Nybegynder
26. januar 2001 - 08:08 #13
ok, der er jo ikke nogen der har svaet på noget..så jeg kan jo ikke give nogle point....

_Chimaera_
Avatar billede wisen Nybegynder
26. januar 2001 - 08:14 #14
Her er et svar :)
Avatar billede chimaera Nybegynder
02. februar 2001 - 09:35 #15
ja ja tihihihihihi jeg vil have noget at gåefter..!!