Avatar billede svekn Nybegynder
30. december 2003 - 13:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Javascript funktion eller ActiveXObject som kan læse i et worddoc

Findes der en javascriptfunktion eller ActiveXObjekt som kan læse i et worddokument, og fortælle hvad der står.
Avatar billede olebole Juniormester
30. december 2003 - 19:48 #1
<ole>

Du kan læse filen med JScript og fileSystemObject (ActiveX):
  http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/script56/html/FSOoriFileSystemObject.asp

I menuen til venstre kan du finde mere info ... f.eks:
  http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/script56/html/sgWorkingWithFiles.asp

Du skal dog regne med at få en bunke 'ubrugeligt Word-slam' med - men det kan være, du kan finde et mønster i, hvor slammet starter og slutter. I så fald kan du jo filtrere det fra.
Anyways ... prøv  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede svekn Nybegynder
28. februar 2004 - 13:50 #2
Har selv fundet svaret
Avatar billede olebole Juniormester
28. februar 2004 - 21:47 #3
Godt for dig - men har du overvejet at skrive det her, så andre kan få glæde af det, hvis nogen skulle søge på det i fremtiden?