Avatar billede z1n Nybegynder
29. december 2003 - 00:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Uptime og computer info

hey... hvordan laver jeg så jeg få info om computeren ind i en label... info som uptime, computernavn, hvem der er logged ind og hvor mange brugere der er på pc'en og omkring ram, cpu og ip addresse... håber i har svaret :D
Avatar billede pwm Nybegynder
29. december 2003 - 11:40 #1
meget af det kan samurize klare... skal du lave det selv eller hvad?

http://www.samurize.com eller http://www.samurize.dk
Avatar billede z1n Nybegynder
29. december 2003 - 11:44 #2
vil lave det selv... og i vb og uden vildere grafik da det skal bruges til arbejde og laves mest praktisk!
Avatar billede sjh Nybegynder
29. december 2003 - 16:26 #3
Jeg kan hjælpe dig med nogle af de ting du ønsker:
http://home.get2net.dk/sjh/eksperten/444741/SystemInfo.zip
Avatar billede z1n Nybegynder
02. januar 2004 - 08:32 #4
jamen jeg vil lave det selv... ikke have et andet program til at gører det for mig.. ved at det er nogle api kald... men har ikke kunnne finde dem alle... har fundet ip addresse, computer navn og sådan... men mangler ram / CPU
Avatar billede sjh Nybegynder
02. januar 2004 - 16:04 #5
Når.. jeg fik kun pakket exe-filen sorry.. hvis du kan bruge det så kan jeg godt sende koden til dig.. :D
Avatar billede z1n Nybegynder
02. januar 2004 - 19:47 #6
det ville være meget fedt :D sn@error9.com gogogo
Avatar billede sjh Nybegynder
02. januar 2004 - 20:05 #7
Avatar billede z1n Nybegynder
05. januar 2004 - 08:14 #8
det ser fint ud.. tak