Avatar billede cybermaster Nybegynder
27. december 2003 - 12:50 Der er 21 kommentarer og
9 løsninger

Design af Website - Design/Pris/Konkurrence?

Kære alle sammen, og glædig jul.

Jeg har en butik i kbh, som har eksisteret et åt.
Nu er det blevet tid til der skal være en hjemmeside, og jeg må akende aty når det gælder hjemmeside design, er jeg ikke særlig "Fed" :-)

Der en en der har forsøgt sig med at lave en side til butikken, men syntes ikke den var af samme standart som Prudukterne/Butikken udstråler.

Mit sprøgsmål går på, at inden for arkitekt verden, kan man udskrive en Konkurrence, kan man også det inden for webdesign verden?

Jeg havde forstillet mig at bruge mellem 5.000 - 10.000 kr. på den.

Moduler på siden er noget i retning af:
Historie om mig og mit firma.
Fremvisning af produkterne.
Nyhedsbrev.
Hvad der er skrevet i pressen.
Kontakt

Siden kunne jeg forstille mig, skulle være dynamisk med flash.

Er det en realistisk pris, eller hvor meget må man forvente en PROF web side koster.

Og hvad er fremgangs måden.
Avatar billede tt-dk Nybegynder
27. december 2003 - 12:59 #1
Jet er meget forskelligt fra firma til firma, hvor meget de tager for det, som det du ønsker på din side. Du kan få det lige fra et par tusinde til langt over 10.000.

Men du kan da kontakte mig på th@websolutions.dk, hvis du ønsker at få en specifik pris hos mig samt et gratis udkast til designet ;-)

referencer kan ses på www.websolutions.dk
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2003 - 13:14 #2
Jeg vil give tt-dk ret, prisen kan variere meget, men udskrivning af en konkurrence på 5-10.000 kroner giver tit en masse forslag, også meget forskellige forslag og måske ikke engang noget du mener at kunne bruge til noget.

Du skal udskrive konkurrencen så der er nogen retningslinier, en tidshorisont og selvfølgelig skal du sørge for at give dig selv rettigheder til at forkaste alle forslag, for der er nogen regler i forbindelse med udskrivning af konkurrencer.

Jeg vil også meget gerne høre lidt nærmere om opgaven, samt give dig en pris og et forslag på designet.

MVH
Ole Jørgensen c",)
osj@device.dk
www.device.dk
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. december 2003 - 13:14 #3
Skriv venligst ikke jeres rigtige email adresser i et offentligt forum.
Se http://www.turnstep.com/Spambot/info.html#whatspambot

Hvis I absolut vil skrive den, erstat "@" med f.eks. "(z)" eller et andet tegn.
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2003 - 13:18 #4
thesurfer >> Du skriver det hver gang nogen skriver sin mail herinde, drop d dog og lad være med at blande dig i et spørgsmål, hvis det ikke har nogen relation til det stillede spørgsmål.

Det er bare min mening, men jeg ved du er blevet oplyst om det før, faktisk spammer du spørgsmålene herinde.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
27. december 2003 - 16:24 #5
Cybermaster, hvis du har lyst til at få et uforpligtende prisoverslag på et professionelt designet website, så er du velkommen til at kontakte mig gennem mit portfolio www.larsholmgaard.dk - alt hvad du ser på siderne er lavet fra bunden, så jeg kan lave det grafiske udtryk præcist så det passer til din butik og dine produkter.

Jeg har 4 års erfaring fra reklamebureau + et halvt års erfaring som selvstændig og vil kunne lave det til dig i den stil du ønsker. Har du spørgsmål, så er du mere end velkommen til at skrive.

Mvh
Lars Holmgaard
Avatar billede locturian Nybegynder
27. december 2003 - 17:31 #6
Send mig en mail på loc@locturian.dk for et uforpligtende tilbud, og henvisninger til referencer - så er jeg sikker på at vi kan finde dig et godt tilbud...

Mvh. Søren A. Jørgensen
Avatar billede docks Nybegynder
27. december 2003 - 19:41 #7
Du kan se mine referencer på http://www.de-silva.dk der kan du også finde mit nummer og e-mail.

ring eller skriv så kan vi tage en snak omkring hvad du ønsker...
Avatar billede flashers Nybegynder
28. december 2003 - 11:33 #8
Vil også godt lige melde ind her, dog er jeg ved at udvikle mit eget portfolio som kan ses her der er ikke meget på det endnu http://www.motiondesign.frac.dk/model/index.html
Hvis det du ser er ok kan du maile mig og fortælle lidt mere om det du skal have lavet, så skal jeg nok lave et udkast til dig med prisoverslag og hvad der skal til inden inden et par dage.

flashers@ofir.dk

Mvh jacob
Avatar billede smooth Nybegynder
28. december 2003 - 13:06 #9
Hej

Hvis du sender mig en mail med mere info ang hvordan du vil have siden skal se ud g alt sådan noget, så vil jeg også kommet med mit bud på hvordan sådan en side kunne laves til den pris som du skriver.

Du kan kontakte mig på : headmaster@websteps.dk

Og hvis du vil se lidt på hvad jeg har lavet så kan du klikke din ind på min side : www.saucer.dk

Med venlig hilsen
Smooth
Avatar billede locturian Nybegynder
28. december 2003 - 13:33 #10
Nice side der smooth - nice job :)
Avatar billede smooth Nybegynder
28. december 2003 - 14:29 #11
locturian  >> Tak :)
Avatar billede cybermaster Nybegynder
28. december 2003 - 19:36 #12
Tak for jeres inlæg, jeg lade spørgsmålet stå åbent lidt endnu.

Og i mellem tiden udarbejder et mere præcis oplæg til hvad websitet, skal indeholde og udstråle.

Tak ind til videre

Henrik
cybermaster.dk
Avatar billede zuiq Nybegynder
29. december 2003 - 02:01 #13
Du må meget kontakte mig med de nedenstående oplysninger, for en snak om sidens mål, prisoverslag osv.

E-mail: m@shadeless.dk (du kan også bruge "mads" istedet for "m")
MSN: zuiq@hotmail.com
Firma site: http://www.shadeless.dk

Tror det var det.

Mvh.
Mads Hansen,
Shadeless Productions
Avatar billede madd Nybegynder
29. december 2003 - 02:51 #14
Hejsa,

Når du har en et lidt mere præcist oplæg klar, skal du være mere end velkommen til at kontakte mig. Jeg er sikker på at vi kan finde en god løsning :-)

Referencer, profil mm. kan findes på http://pfeiffer.dk

Mange hilsner,
Mattias Pfeiffer
mattias(at)pfeiffer.dk
Avatar billede danauktion Nybegynder
29. december 2003 - 03:36 #15
Hvis du vil have lavet noget seriøs, så kommer du ingen vegne med hverken 5 eller 10.000 kr :-)
Jeg kan dog foreslå dig en 'gratis'-løsning nemlig oscommerce.
OSCommerce er skrevet i Php og benytter MySql som database og der findes et hav af tilføjelser til denne butik, som er den mest kendte butiksversion indenfor php/gpl-kredse.
Af faciliteter kan i flæng nævnes: administrator interface, flere valutaer, flere sprog, udsendelse af nyhedsbreve, momssatser, integration til alle større betalingssystemer - bl.a. dankort, visa og Paypal (blot for at nævne nogle). Med en webhosting-aftale, en pbs-indløsningaftale og en betalingsgateway hos f.eks. wannafind vil du for under 500 kr om måneden have en fuld funktionsdygtig og yderst professionel butik kørende uden at skulle kunne programere en eneste linie :-)

Al koden er gratis og du kan se hvordan butikken ser ud (i en engelsk udgave) på http://www.oscommerce.com/osCommerce22ms2/
Php og mysql kan fås på alle større, seriøse webhoteller - webpartner, wannafind osv.
Hvis du ønsker at se hvorledes dette site ser ud i en dansk version, så giv mig din email adresse og så vil jeg sende dig en url til min egen testside.

Hvis du synes om det du ser, så kan jeg - mod betaling - installere og konfigure denne applikation for dig, så du ikke behøver bekymre dig om andet end at indlægge dine varekategorier og dine prdukter.
Avatar billede cygnet Praktikant
29. december 2003 - 13:34 #16
For 5.000 til 10.000 kan du komme ganske langt. Udfra hvad du skriver af funktioner er det ikke den største nød at knække.

Dit ønske om flash har jeg dog svært ved at se nogen relevans i. Hvis dit ønske er et stilet og flot site kan det klares i pixel grafik. Se f.eks. www.cnhweb.dk www.familyfitness.dk www.hegnssnedkeren.dk - efter min smag ganske stilet.

For at få det bedste resultat vil jeg gerne kigge forbi din butik en dag, tage en håndfuld billeder og viser dig et udkast til hvordan din side vil komme til at se ud.

Jeg vil kunne lave det inden for den satte budgetramme indklusiv webhotel og domæne.

læs mere på www.cygnet.dk
Avatar billede zuiq Nybegynder
01. januar 2004 - 16:12 #17
Forresten, jeg har bla. erfaring indenfor ASP, MySQL og Flash så dine krav vil ikke være svære at imødekomme. Se evt. : www.shadeless.dk.
Mvh. Mads Hansen, mads@shadeless.dk
Avatar billede cybermaster Nybegynder
02. januar 2004 - 21:46 #18
danauktion -->> Tak for dit indlæg, det er nu ikke det jeg skal bruge i denne sammehæng, da det ikke er en webshop der skal laves, men snarrer et vesit kort på nettet.

Men det er absolut et svar jeg kunne bruge på en tanke jeg har gået med, mht. et andet projekt.

Jeg har kigge på deres løsning, den er jo total cool.

Til jer andre, vil der snart komme en mail til jer, med nogle informationer
Avatar billede locturian Nybegynder
02. januar 2004 - 21:48 #19
Lyder godt...
Avatar billede smooth Nybegynder
03. januar 2004 - 11:07 #20
Det lyder kanont :) Kan ikke vente :D
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. januar 2004 - 22:05 #21
Vil også lige smide mig her...

Har lidt tidligere arbejde og projekter... ikke det vilde
og PT optages mit arbejde på dotJEM... (www.dotJEM.com) som der endnu ikke er meget at se i...
http://www.designsalg.dk/Default.asp?side=Referencer

Du kan kontakte mig på      exp444154@it-links.dk
Flash er dog ikke mit store speciale...
Avatar billede cozey Nybegynder
06. januar 2004 - 21:39 #22
Kunne eventuelt være interesseret...

Af referencer har eg ikke de store, da jeg ikke har fået dem samlet/lagt op, men jeg arbejder iøjeblikket på at starte eget webfirma, og er i den forbindelse i gang med at lave følgende side (Alt er lavet af mig...):
http://www.cozey.1go.dk/ideal/

-Jeg kan kontaktes på følgende mail:
mtv@stofanet.dk
Avatar billede macgregor Nybegynder
07. januar 2004 - 18:05 #23
Lyder som en opgave for mig. Som refference kan jeg henvise til min personlige hjemmeside/portfolio (http://www.macgregor.dk) og mere overordnet grafikken på http://www.xchangestudents.com , som jeg alene har stået for.
Jeg bruger normalt både alm. bitmap grafik og flash.
Avatar billede macgregor Nybegynder
07. januar 2004 - 18:15 #24
Jeg kan desuden lave animationer i 3d til f.eks en intro. For at give et realistisk bud ville det hjælpe med lidt mere information omkring omfanget af din side.
Avatar billede webcreator Nybegynder
08. januar 2004 - 00:16 #25
Hej CyberMaster.

Jeg vil ikke her tilbyde dig en specielt designet løsning, men blot nævne, at der eksisterer gratis alternativer, som du måske kunne bruge (?). For eksempel kan nævnes Easy WebManager (et system jeg selv har udviklet). http://www.powerzone.dk/powerzone/index.php?id=36 .

Det ser hverken voldsomt fancy ud, har mange funktioner, eller har indbygget webshop (hvilket jeg planlægger at begynde at udvikle snart som en seperat løsning), men den kan klare præsentation af tekstmateriale og billeder på en simpel måde, og er nem at administrerer vha. det medfølgende administrationsmodul.

Yderligere kan al grafik samt tekst og farver ændres, da det hele er baseret på CSS (stylesheets), og et par få, enkelte billeder.

Kig evt. på det. Syntes da lige jeg ville nævne det for dig :)
Avatar billede imp Nybegynder
21. januar 2004 - 22:30 #26
Jeg skal da gerne lave et udkast til dig. Kvit og frit. Men hvis du vælger det kan vi jo altid snakke om pris ;) Send mig en mail.

nita@aabc.dk

Mvh. Nicolai

BTW: Har ikke rigtig noget liggende på nettet lige nu... Eller jo, jeg har nogle Flash ting jeg har lavet så hvis du lige mailer mig kan jeg sende dig nogle links til dem ;)
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
26. januar 2004 - 18:02 #27
Cybermaster> hmm hvis du er villig til at skyde nogle penge i det, kan alt laves.

Du kan smide en mail på admin@ultraz.dk så kan vi finde ud af noget.
Du kan se nogle af mine referencer her:
www.kfdodds.dk
www.ambulatoriet-broen.dk
www.fritidsjob.com
www.onway.dk

Jeg bor på Sjælland så jeg kan komme ud og se butikken, jeg er sikker på jeg kan få præcist det design frem du vil have.

--> HB5v6
Avatar billede cybermaster Nybegynder
29. januar 2004 - 12:36 #28
Lukker her, og vender tilbage til jer
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
29. januar 2004 - 12:48 #29
Det lyder godt - du er mere end velkommen!
Avatar billede cozey Nybegynder
30. januar 2004 - 00:24 #30