Avatar billede sektor Nybegynder
27. december 2003 - 01:02 Der er 4 kommentarer

Windows CE 2.11 eller Microsoft® Windows® 2003 for Pocket PC

Jeg overvejer at købe en HP iPAQ 2210 PDA, men da jeg hovedsageligt skal bruge denne PDA som Lommeregner har et spørgsmål som jeg håber i kan svare mig på :)

Jeg har hentet en HP49 lommeregner emulator som er lavet til Windows CE 2.11.
Da 2210'erens OS er: Microsoft® Windows® 2003 for Pocket PC, vil jeg høre om man kan køre HP49 emulatoren i dette OS?
Avatar billede bleze Nybegynder
27. december 2003 - 01:07 #1
Pocket PC er bare hvad CE kaldes nu om dage, så umiddelbart skulle der ikke være problemer...    Men skriv din email adr og jeg sender dig min, så du maile mig programmet. Jeg har nemlig en 2210 så kan jeg prøve det for dig...
Avatar billede sektor Nybegynder
27. december 2003 - 01:21 #2
Jeg har et link du direkte kan hente programmet fra:
http://www.pocketpccity.com/software/ppc/Emu48CE-1999-05-01-ce-ppc.html

Jeg ville sætte pris på hvis du gad teste programmet på din 2210 og fortælle mig om det virker her.
Avatar billede 6-pack Nybegynder
28. december 2003 - 20:43 #3
Så har jeg et tillægsspørgsmål.
Jeg bruger en texas ti85 med nogle formler og kunne godt tænke mig at bruge formlerne i min ipaq 2210 er det noget en emulator også kan klare ????
Avatar billede vollaz Nybegynder
07. januar 2004 - 09:49 #4
Jeg har lige prøvet emulatoren på en Dell Axim 5, med Pocket2003.
Jeg kunne ikke få programmet til at starte op.