Avatar billede zyz Nybegynder
26. december 2003 - 12:59 Der er 5 kommentarer

Hvordan sætte man en IRC Bouncer op i Windows?

Jeg skal bare have et program og en guide, som gennemgår det hele, og hvis der er nogen som ved hvordan vhost fungerer må de også gerne svare på det
Avatar billede phpwiz Nybegynder
26. december 2003 - 13:01 #1
google er din ven, prøv med "setup irc bouncer in windows" så får du :
http://www.google.dk/search?q=setup+irc+bouncer+in+windows&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=

og aller første mulighed er en komplet guide....

good luck
Avatar billede zyz Nybegynder
26. december 2003 - 13:07 #2
hmm mhar hørt noget om psybnc, nu har jeg selv BNC, men kunne godt tænke at hoste en server, hvilken forbindelse skal man have?
Avatar billede zyz Nybegynder
27. december 2003 - 07:38 #3
og kan jeg ikke få noget mere præcis ?
Avatar billede zeppelin1 Nybegynder
14. januar 2004 - 23:09 #4
Søger Gratis BNC-Slot! #Skrappet er under navnet #Skrappet
Avatar billede zeppelin1 Nybegynder
14. januar 2004 - 23:09 #5
Hov uden # ved navn :)