Avatar billede hunter34 Nybegynder
26. december 2003 - 05:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Error i Ravenshield

Jeg har et større problem når jeg skal spille online med ravenshield rainbow six.
Jeg får denne irreterende error når jeg er færdig med at loade serverlisten. Så jeg har faktisk aldrig spillet den online endnu. Jeg har ingen problemer når jeg spiller for mig selv.

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2803 MHz with 1023MB RAM
Video: MSI MS-StarForce GeForce4 Ti 4800 SE with AGP8X (NVIDIA GeForce4 Ti 4800 SE with AGP8X) (4107)

R6WindowServerListBox Transient.R6WindowServerListBox0 (Function UWindow.UWindowListControl.GetItemAtIndex:0060) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

History: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (InteractionMaster Transient.InteractionMaster0, Function Engine.InteractionMaster.Process_PostRender) <- UInteractionMaster::MasterProcessPostRender <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Avatar billede wickedd Juniormester
26. december 2003 - 07:32 #1
Gider du lige skrive hvilken comp du har + versionen af RvS
(cpu, hastighed, ram, OS, grafikkort, lydkort, forbindelse)
Avatar billede hunter34 Nybegynder
26. december 2003 - 08:23 #2
jeps det får du lige her

Version af Rvs? er det det her du mener, ravenshield rainbow six v1.0

Cpu: Intel p4 northwood 2,80 Ghz
Grafik: MSI geforce 4 Ti 4800 Se
Sound: Creative Audigy 2 [D800]
Ram: 1024 mb Corsair pc3200
Bundkort: MSI 865PE NEO - MS-6742
OS: Windows XP Pro
forbindelse til nettet ADSL 1024/1024 Udbyder Struernet

jeg kan lave en dxdiag hvis det skulle være nemmere
Avatar billede wickedd Juniormester
26. december 2003 - 09:04 #3
Prøv lige at hente den nyeste patch til spillet (1.51).
Linket er til en side der har patches til UK & US versionen.

UK: http://www.3dgamers.com/dl/games/rainbowsix3/rvspatch_1.0_to_1.51_uk.exe.
US: htmlhttp://www.3dgamers.com/dl/games/rainbowsix3/rvspatch_1.0_to_1.51_us.exe.html
Avatar billede ird Praktikant
26. december 2003 - 09:53 #5
hm hm er spillet en kopi??
Avatar billede hunter34 Nybegynder
26. december 2003 - 10:57 #6
wickedd dem prøver jeg lige så

ird nej, det er originalspillet
Avatar billede ird Praktikant
26. december 2003 - 11:30 #7
Har du alle updates til dit system?
Avatar billede hunter34 Nybegynder
26. december 2003 - 12:23 #8
Det ser ud til at jeg nu kan komme til at spille multiplayer delen også.
Jeg manglede bare at opdatere spillet, så
tak for linksene
Avatar billede wickedd Juniormester
26. december 2003 - 19:31 #9
Ok, lægger lige et svar :)