Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
25. december 2003 - 15:03 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

logo til hunde kennel

Jeg skal igang med at lave en hjemmeside for en hunde kennel og skal bruge et logo.
Jeg have forestillet mig en cocker i profil tegnet som omrids, lige som anden her http://www.jaegerforbundet.dk/382/361 gerne lidt abstrakt med forskellige streg tyggelser
Du kan finde en cocker her http://www.sheerclever.dk/dogs/photo/heavyhead.jpg http://www.spaniel-klubben.esenet.dk/robin2JHJ.jpg

Den skal være tegnet i sort og 400x400
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2003 - 00:49 #1
Er det kun hunden der ska laves, eller ska der være andet derpå?
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
26. december 2003 - 06:15 #2
Det er kun hundens hoved i profil lige som denne altså bare som en cocker profil http://hjem.get2net.dk/fjd/DanskJagthundeUdvalg.html
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
26. december 2003 - 10:58 #3
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
26. december 2003 - 12:19 #4
Ramsings tak for dit forslag men det skal ikke være grov pixeld hundes profil ligener heller ikke en cocker og stegen ned gennem snuden ved jeg ikke hvad skal ligen

MVH

BJ
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
26. december 2003 - 12:46 #5
bare et forslag.... ;-)
Avatar billede weilsby Nybegynder
02. januar 2004 - 12:53 #6
Jeg har sendt dig en mail med et forslag...

vh. Weilsby
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
28. april 2004 - 10:32 #7
har ikke fundet det jeg søgte, flere forslag ?? ellers lukke jeg op må søge prof hjælp har kigget lidt på ham her http://www.webban.nu. Det var sådan noget jeg søgte
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
28. april 2004 - 10:55 #8
Prøver igen ;-)

http://www.wingteam.com/slave.htm

M.v.h.
Gert Ramsing

p.s.
stregen gennem snuden på tidligere forslag var et menneske ansigt ;-)
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
28. april 2004 - 11:10 #9
Det er ikke helt sådan jeg havde forestillet mig. Søger noget som på det link  http://www.webban.nu kig under hundbilder i menuen ved siden af billedet af pigen med armen i vejret er det et billede af en siddende hund det er noget i stil med det bare en cocker
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
07. maj 2004 - 06:01 #10
har lukket da der ikke er kommet noget jeg kan bruge
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
07. maj 2004 - 09:58 #11
hvor smart at svare selv og tage alle point igen selv....
man sætter folk i gang med at bruge af deres tid, og bør derfor altid uddele de lovede point til dem man kan se har gjort den største indsats uanset om men lige fik det man ønskede.
det kan jo også være man ikke har formuleret opgaven konkret nok!
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
07. maj 2004 - 10:11 #12
Det kunne da godt være at jeg næste gang skulle skrive at pointene uddeles kun til forslag jeg kunne bruge til noget men det tog jeg som en selvfølge.
Jeg har ikke noget i mod at give point, men giver ikke 200 for noget jeg alligvel ikke kan bruge.

Har da også selv brugt tid på svar her på eksperten uden at få point mener det er efter min mening gamet.
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
08. maj 2004 - 09:07 #13
Jeg har point nok, men du overtræder punkt 9 i Ekspertens regelsæt.
M.v.h.
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
08. maj 2004 - 09:29 #14
Jeg mener ikke at jeg overtræder punkt 9 som så vidt jeg kan se vedrører misbrug af point systemet.

Jeg har haft spørgsmålet oppe i længer tid det er korrekt at der er kommet forslag som jeg har afvist fordi de ikke lever op til min opgave. Jeg syntes at opgaven er rimlig præcis med henvisninger til det som jeg ønsker.

Jeg syntes at vi skal høre om der ikke er en CoAdmin der kan afgøre sagen for jeg er ikke interessert i at snyde nogen, og det mener jeg heller ikke jeg gør. Hvordan få man fat i en CoAdmin ?
Avatar billede cdc Novice
08. maj 2004 - 09:54 #15
Hvis spørger ikke har fået løst opgaven eller fået svar på sit spørgsmål, er det op til spørger om der skal uddeles point, og ikke svarer.
Man giver point for riktig svar, ikke efter indsats.

/cdc - CoAdmin
Avatar billede snowball Novice
08. maj 2004 - 10:25 #16
Jeg vil dog sige at det er god skik at give lidt "tak-for-forsøget-point" ved denne slags opgaver, f.eks. bare 15 point eller noget i den stil. Det er dog ikke noget krav :)

Snowball / CoAdmin
Avatar billede cdc Novice
08. maj 2004 - 10:28 #17
God skik og etikette er altid en god ting, og derfor skriver jeg; er det op til spørger om der skal uddeles point....