Avatar billede sellko Nybegynder
25. december 2003 - 09:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skabeloner til redigering i Contribute

Jeg har ikke Dreamweaver, men vil gerne kunne fremstille nogle HTML skabeloner til redigering i Contribute.

Hvilket "efternavn" får skabeloner i Dreamweaver?
Kan jeg blot omdøbe en alm. .htm fil til Dreamweavers
skabelon format?

Jeg vil gerne kunne inkludere den samme menu på alle
sider, men Contribute kan ikke rigtigt håndtere brug af
incldes med PHP, ASP osv.  Er der en workaround på dette
f.eks. med javascript??
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
25. december 2003 - 09:16 #1
sp1
Skabeloner (template) i DW hedder f.eks. index.dwt.asp eller index.dwt.htm.

sp2
Du kan sagtens omdøbe dem til index.asp eller index.htm og den anden vej rundt. Hvis du ønsker funktionen med editor felter i template så skal omdøbning ske i DW ellers virker det ikke.

sp3
Det sidste spørgsmål kender jeg ikke svaret på.

:-) karsten_larsen
Avatar billede sellko Nybegynder
25. december 2003 - 09:38 #2
Editor felter?
Er det sådan at man kan tildele rettigheder til andre som kan redigere dette område?
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
25. december 2003 - 13:22 #3
Såfremt at man har adgang til det samme fil system, og man bruger DW, så kan andre arbejde i de felter, som du har defineret som editor.
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
05. januar 2004 - 14:50 #4
Takker for point.

:-) karsten_larsen