Avatar billede neo100 Nybegynder
23. december 2003 - 00:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Godt musikprogram til at afspille MP3

Jeg bruger pt. iTunes til at organisere mine mp3'er men det latterlige program vil ikke brænde på hverken cd/dvd uden at slutte af med en fejl: Unknown error 4000. Dette er en fejl som rigtig mange har (ifølge deres forum), men da Mac drengene ikke kan/vil gøre noget ved det, må jeg finde et andet program der kan opfylde mine ønsker. Det skal kunne organisere med automatiske playlister som i iTunes og MS Media player og vigtigst af alt kunne brænde playlist på DVD.
Avatar billede maxsover Nybegynder
23. december 2003 - 00:49 #1
wimdows media player 100%
Avatar billede maxsover Nybegynder
23. december 2003 - 00:50 #2
Avatar billede neo100 Nybegynder
23. december 2003 - 01:02 #3
Hvordan får du den til at brænde på DVD? Så vidt jeg kan se er der kun mulighed for CD brænding.
Avatar billede neo100 Nybegynder
27. december 2003 - 17:06 #4
Er der nogen der ved om mediaplayeren kan brænde på dvd, eller kender et andet program der kan?
Avatar billede neo100 Nybegynder
01. januar 2004 - 22:45 #5
...