Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
22. december 2003 - 22:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lave et "banner"

Jeg skal have lavet et banner, hvori der står Teksten skiftevis
(Velkommen Til) (Gartneriet Klostergaarden) det skal blinke evigt med 3 sekunders pause imellem
Baggrundsfarven skal være CCFFCC Teksten skal være sort, og af typen (Old English Text MT)
Størelsen på det skal være det samme som inde på denne hjemmeside www.hjem.get2net.dk/25280

-----------------------------------------------

Når en af jer har lavet den, vil i så skrive hvilket program jeg skal bruge for selv en dag at lave et banner selv.
Avatar billede henrikhka Nybegynder
22. december 2003 - 22:29 #1
Du kan lave en Gif animation, Hvis du har Paint Shop Pro eller Adobe Photoshop burde det ikke være noget problem, ellers kan du sikker sagtens finde et program til at lave .Gif-filer i.

Hvis ud kan Javascript kan du også lave et program der skifter billede hver 3. sekund.

Håber du kan bruge mit svar.
Avatar billede henrikhka Nybegynder
22. december 2003 - 22:38 #2
Undskyld, havde ikke lige set det nederste. Nu ved du i hvert tilfælde hvordan man gør hvis du selv vil lave det.
Avatar billede madshammer Nybegynder
22. december 2003 - 22:39 #3
Jeg tror at det er lidt for besværligt i Photoshop, men det er derimod ImageReady du skal have fat i, men nu hvor jeg ikke går ud fra du har flere tusinder af kroner at bruge på det, vil jeg foreslår dig dette program:
http://download.com.com/3000-2186-10225010.html?tag=lst-6-2

Det skulle være muligt at håndtere...

-mads
Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
22. december 2003 - 23:11 #4
Hvem vil Lave et banner til mig ??
se Øverst hvordan det skal være, den der laver det bedste for 200 point af mig..

Banneret skal været øverst på forsiden af denne Hjemmeside
http://hjem.get2net.dk/25280 der hvor der står Gartneriet Klostergaarden (Se mere øverst oppe her på siden)hvordan det skal være.. Hilsen Taastrupmanden
Avatar billede miss-g Seniormester
23. december 2003 - 00:48 #5
Er det bare sådan du vil have det?
http://www.nicolin.dk/div/gartneriet.htm

Brugte ImageReady (som følger med Photoshop) *S*