Avatar billede hijklm Juniormester
22. december 2003 - 21:59 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvad blev der af rumrejsen?

For et par år siden kørte der en stor konkurrence på Tv2 hvor vinderen kunne vinde en rumrejse og blive den første dansker i rummet....men siden har man aldrig hørt noget om hvad der er sket?! Er der nogen der ved om han får sin præmie og i det hele taget hvorfor man ikke hørte mere?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. december 2003 - 22:00 #1
Præmien var jo netop en rumrejse, når teknologien var klar. Der var ingen afrejsedag sat på. Det er muligt det først sker om 10 eller 15 år ;)
Avatar billede Chewie Novice
22. december 2003 - 22:01 #2
Jeg hørte på p3 for en måned siden at han ikke havde fået den endnu .
Avatar billede squashguy Nybegynder
22. december 2003 - 22:33 #3
Så vidt jeg husker, blev rejsen sponsoreret af et firma, som dengang havde alle deres planer på tegnebordet. Så det varer nok lidt endnu inden han kommer derud..
Avatar billede squashguy Nybegynder
22. december 2003 - 22:35 #4
Men TV2 kunne sgu da også godt smide 100 millioner på bordet, og lade russerne tage ham med op :)
Avatar billede guanche Nybegynder
23. december 2003 - 00:04 #5
han fik valg muligheden mellem rejsen eller et pænt penge beløb
Avatar billede kasperbws Nybegynder
23. december 2003 - 02:00 #6
ja, der var noget med at hvis rejsen ikke var "klar" til en bestemt dato, kunne han vælge at tage imod beløbet, som rejsen ellers ville have kostet